• 89lillo

    Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

    Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...

    vilka datum har ni?? 

  • Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
  • Pyttis

    en till här då som har valt juli. Vi gifter oss den 6 juli "mitt ute i ingenstans" i en gamal kyrkoruin. bröllopet kommer med största sannorlikhet inte likna något som våra gäster varit på tidigare, är så pepp, kan knappt vänta :) kommer ha en hednisk cermoni och borglig vigselförettare ute vid ruinen.

    festen ska vi ha på svärfars o svärmors gård ute i en hage.
    kläningen ska jag sy själv, ska köpa tyg snart är tanken.
    och brudbuketten har jag tänkt ut med, är florist så den går jag och tänker på om dagarna när det är lite kunder i butiken haha
    så mycket längre har vi inte kommit än, tur att man har ett tag kvar :)

    kul o läsa om alla andras planer, då ser man ju hur man ligger till med planeringen med :)

  • CoG

    Kul att hitta på något annorlunda!
    Det blir spännade att få höra mer om er stora dag :)


    Pyttis skrev 2012-10-19 18:11:13 följande:
    en till här då som har valt juli. Vi gifter oss den 6 juli "mitt ute i ingenstans" i en gamal kyrkoruin. bröllopet kommer med största sannorlikhet inte likna något som våra gäster varit på tidigare, är så pepp, kan knappt vänta :) kommer ha en hednisk cermoni och borglig vigselförettare ute vid ruinen.

    festen ska vi ha på svärfars o svärmors gård ute i en hage.
    kläningen ska jag sy själv, ska köpa tyg snart är tanken.
    och brudbuketten har jag tänkt ut med, är florist så den går jag och tänker på om dagarna när det är lite kunder i butiken haha
    så mycket längre har vi inte kommit än, tur att man har ett tag kvar :)

    kul o läsa om alla andras planer, då ser man ju hur man ligger till med planeringen med :)
  • johannaochdennis


    Då är vi i full färd att fixa bröllopsinbjudningar, eller kolla hur vi vill ha det rättare sagt. Vilka papper osv. Och vi fastnade nog för detta, detta är ju bara en prototyp så ignorera tejpen och att rosetten är lite slarvig ;)
    Vi har väll tänkt att festhäftet ska gå i samma stil sedan =)


    Hur långt har ni kommit i era planer? =) Vi är väll bara en liten bit på väg men iallafall på väg.

  • johannaochdennis


    Så här ungefär har vi tänkt insidan, men på den sidan som vi satt ett vitt papper kommer det vara ett kort på oss.
  • CoG

    Men det där tyckte jag om!
    :)


    johannaochdennis skrev 2012-10-22 18:56:05 följande:


    Så här ungefär har vi tänkt insidan, men på den sidan som vi satt ett vitt papper kommer det vara ett kort på oss.
  • CoG

    Här är klänning nummer två som kom förra veckan.
    Den är förlång, men annars helt ok!
    Eftersom att den inte är kemtvättad så är den smutsig längs kanterna nertill, men det gör inget då det ändå ska kapas bort en del :)

    Jag provade klänningen hemma hos mamma och pappa och lämnade den där, så blivande vet inte att den finns än.


  • CoG

    Skrynklig och så efter färden i lådan genom sverige, men så ska det ju inte vara den stora dagen :)


  • Jane02
    89lillo skrev 2012-01-22 20:09:00 följande:
    Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...

    vilka datum har ni?? 
    Jag och min sambo ska oxå gifta oss den 27 juli 2013 :)
  • Pyttis
    CoG skrev 2012-10-22 20:04:09 följande:
    Här är klänning nummer två som kom förra veckan.
    Den är förlång, men annars helt ok!
    Eftersom att den inte är kemtvättad så är den smutsig längs kanterna nertill, men det gör inget då det ändå ska kapas bort en del :)

    Jag provade klänningen hemma hos mamma och pappa och lämnade den där, så blivande vet inte att den finns än.


    oh så fin! jättesnygg på dig med!
  • CoG
    Jane02 skrev 2012-10-22 23:59:16 följande:
    Jag och min sambo ska oxå gifta oss den 27 juli 2013 :)
    Och vi med :)
Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!