• Millan1984

    Öviksbrudar 2012

    Någon mer här som ska gifta sig i Övik under 2012 ??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 16:49
    Uppdaterar listan

    AnnLi - 16 juni

    hgjs - 30 Juni

    lilja - 21 juli, Själevads Kyrka

    Hipo1 - 28 juli

    Millan1984 - 11 Augusti, Arnäs Kyrka

    Jeeda7 - 25 Augusti

  • Svar på tråden Öviksbrudar 2012
  • Jeeda7

    Grattis lilja! Hoppas ni hade en oförglömlig dag på alla sätt och vis.

    hjgs...vilket hotell bodde ni på? Jag tänkte här i övik finns ju dessvärre inte så mycket att välja på (ännu)...

    Till fotografen, vad menar du då? som förslag på platser eller "poser" eller vad?

  • hjgs
    Jeeda7 skrev 2012-07-22 21:58:53 följande:
    Grattis lilja! Hoppas ni hade en oförglömlig dag på alla sätt och vis.

    hjgs...vilket hotell bodde ni på? Jag tänkte här i övik finns ju dessvärre inte så mycket att välja på (ännu)...

    Till fotografen, vad menar du då? som förslag på platser eller "poser" eller vad?

    nej det gör ju inte det, vi bodde på focus.


     


    jag hade innan mailat massa bilder till honom som vi gillade och så men själva dan va vi bara uppe i det blå :-P så när vi sen sitter och kollar igenom, så har vi ingen bukettbild på bara bukett och bukett och ringar som vi ville ha, inga närbilder av en viss typ som vi ville ha. känner att man skulle gjort en lista på sånna bilder som man verkligen vill ha och gett till fotografen så att man kunnat bocka av det. för vi tänkte inte alls på om det blev några sånna då

  • Jeeda7
    hjgs skrev 2012-07-22 22:04:47 följande:

    nej det gör ju inte det, vi bodde på focus.


     


    jag hade innan mailat massa bilder till honom som vi gillade och så men själva dan va vi bara uppe i det blå :-P så när vi sen sitter och kollar igenom, så har vi ingen bukettbild på bara bukett och bukett och ringar som vi ville ha, inga närbilder av en viss typ som vi ville ha. känner att man skulle gjort en lista på sånna bilder som man verkligen vill ha och gett till fotografen så att man kunnat bocka av det. för vi tänkte inte alls på om det blev några sånna då


    Ja jag förstår, bra tips för oss som fortfarande inte hunnit gifta oss, för det har jag då inte tänkt på heller...Tyvärr är det lite svårt att "göra om"...men förhoppningsvis har ni massor med underbara bilder från dagen oavsett de du saknar...
    Vilken hade ni som fotograf förresten?
  • hjgs
    Jeeda7 skrev 2012-07-22 22:51:07 följande:
    Ja jag förstår, bra tips för oss som fortfarande inte hunnit gifta oss, för det har jag då inte tänkt på heller...Tyvärr är det lite svårt att "göra om"...men förhoppningsvis har ni massor med underbara bilder från dagen oavsett de du saknar...
    Vilken hade ni som fotograf förresten?
    ja det har vi absolut är fick massa fina bilder, är jättenöjda med fotografen, vi hade fredrik åström. Han fick det att kännas avslappnat, och haft tålamod med alla mina konstiga frågor.
  • Millan1984
    hjgs skrev 2012-07-22 23:21:17 följande:
    ja det har vi absolut är fick massa fina bilder, är jättenöjda med fotografen, vi hade fredrik åström. Han fick det att kännas avslappnat, och haft tålamod med alla mina konstiga frågor.
    just ja, vad bra, vi ska ju ha honom också :p Men då ska jag se till att vara alert ang vad han fotar, för jag vill också ha en närbild på bukett o ringar. En sak som jag läste var (vi ska fotas innan också) att man inte får glömma att ta av sig ringen. Vore ju pinsamt om man gick in med båda ringarna på fingret
  • Jeeda7
    hjgs skrev 2012-07-22 23:21:17 följande:
    ja det har vi absolut är fick massa fina bilder, är jättenöjda med fotografen, vi hade fredrik åström. Han fick det att kännas avslappnat, och haft tålamod med alla mina konstiga frågor.
    Skoj, samma fotograf för oss
  • lilja

    Tack för alla gratulationer!!
    Vi hade en fantastisk dag, den blev så mycket bättre än vi kunde önska oss. Tyvärr går det alldeles för fort...
    Nu försöker man smälta allt, luften går som ur en, jag är jättetrött!

    Ät, drick och sov mycket dagarna innan, man behöver verkligen det! Och njut så mkt ni kan dagen D!!


    * 21 juli 2012 *
  • Hipo1

    grattis lilja! snart min tur nu.. vi laddar med lite semester med barnen :) var på hippa i fredags. jätteskoj!

  • Millan1984
    Hipo1 skrev 2012-07-23 22:50:06 följande:
    grattis lilja! snart min tur nu.. vi laddar med lite semester med barnen :) var på hippa i fredags. jätteskoj!
    din hippa?? vad fick du göra ??
  • Millan1984
    Hipo1: Stort grattis till er snart min tur 14 dagar kvar...
Svar på tråden Öviksbrudar 2012