hjgs skrev 2011-07-12 22:03:15 följande:
köpte min klänning för nån månad sen så den hänger här hemma
ja dom är så fina som du säger enkla men eleganta. titta på massa andra google har gått varmt men faller tillbaka på dem men har ju tid att ändra mig några gånger haha.
fv har jag bara tittat in igenom fönstren tycker att den ser fin ut men fruktansvärt tråkig utanför "hej grusplan, bygge mm" plus att jag är rädd att någon ska trilla ner för stupet... har ni funderat på någon annan lokal än den?
tror "dina" ringar blir jättefina tillsammas.
vi kommer bli runt 40 fler tillåter inte vår budget men vi har bokat församlingshemmet också, så alla som vill kan komma till vigseln sen tar vi bröllopstårtan i församlingshemmet dit är också alla välkommna på så sätt kan vi fira en del av dagen med fler än som kommer på festen sen. för oss är det inte så viktigt när vi tar tårtan så då funkar det bra så
var köpte du din klänning? bor ni i övik? vi är båda från övik men bor i umeå, men försöker hälsa på föräldrarna så ofta man kan...vi har funderat på dekarsjögården, alneskolan, och lokalen bredvid arnäs kyrka. beror på vad det kostar och vilken kyrka vi väljer tillslut
Jag tror också att det kommer att bli fint