• Millan1984

Öviksbrudar 2012

Någon mer här som ska gifta sig i Övik under 2012 ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 16:49
    Uppdaterar listan

AnnLi - 16 juni

hgjs - 30 Juni

lilja - 21 juli, Själevads Kyrka

Hipo1 - 28 juli

Millan1984 - 11 Augusti, Arnäs Kyrka

Jeeda7 - 25 Augusti

• Svar på tråden Öviksbrudar 2012
  • lilja
    Millan1984 skrev 2012-06-11 21:28:14 följande:
    Vad skojj ... undrar on/när jag blir hippad...jag har absolut ingen aning, mer än att jag tror att det bli i Övik, så man får packa ner finkläder de gånger man åker hem i sommar, utifall att liksom ...iiiihhh..utantill, jag kommer vara så nervös att jag lätt skulle tappa alla ord :p haha
    Du har ditt roliga kvar! Man blir faktiskt så rörd av att alla kommer och avsätter den dagen bara för mig!!

Har äntligen hittat ett par låga röda skor, hoppas de kommer till veckan och att de passar.
    Guldfynd ringde idag, och ringen har kommit!!!!! Spännande!! Ska gå in imorrn efter jobbet och pröva den, så de kan skicka iväg den på gravering. Skickar även iväg våra förlovningsringar för rohdinering och putsning. Känns jättekonstigt att inte ha en ring på fingret, så jag grävde fram en gammal slät silverring som jag kan ha så länge.

Ska försöka börja imorrn att skriva ut alla vigselprogram och ev. sy pärmen på dem. Vädret får styra lite, vill ju ha lite sol!!

Har fått det mesta klart med mat-tjejen, ska träffa henne efter midsommar för att klubba det sista.

Herregud, det är snart bara fem veckor kvar! Har någon börjat få fjärilar i magen???
    * 21 juli 2012 *
  • Millan1984
    lilja skrev 2012-06-15 19:22:21 följande:
    Du har ditt roliga kvar! Man blir faktiskt så rörd av att alla kommer och avsätter den dagen bara för mig!!

Har äntligen hittat ett par låga röda skor, hoppas de kommer till veckan och att de passar.
    Guldfynd ringde idag, och ringen har kommit!!!!! Spännande!! Ska gå in imorrn efter jobbet och pröva den, så de kan skicka iväg den på gravering. Skickar även iväg våra förlovningsringar för rohdinering och putsning. Känns jättekonstigt att inte ha en ring på fingret, så jag grävde fram en gammal slät silverring som jag kan ha så länge.

Ska försöka börja imorrn att skriva ut alla vigselprogram och ev. sy pärmen på dem. Vädret får styra lite, vill ju ha lite sol!!

Har fått det mesta klart med mat-tjejen, ska träffa henne efter midsommar för att klubba det sista.

Herregud, det är snart bara fem veckor kvar! Har någon börjat få fjärilar i magen???
    * 21 juli 2012 *

Jag hade en annan förlovningsring i ca 5 år, men tung medicinering under en lång tid gjorde att fingrarna svällde, så jag gick 6 månader utan ring på fingret. Tillslut kände jag att jag inte ville vänta längre på att kanske unna ha den så då köpte vi en ny, som jag har nu...men 6 månader var en evighet :p

Själv har jag förberett och börjat skriva på cdskivor som gästerna ska få ta hem....förhoppningsvis blir det väl några som fotar som man kan få bilder av sen

• AnnLi

Imorgon är det dags för mig!!! Mina fina vänner tog ut mig på möhippa igår. Jättemysigt :) Men gör att vi halkade lite eftet med förberedelserna... Men det ska nog gå ihop sig ändå. Håll tummar att fina vädret håller i sig nu!

• Millan1984
    AnnLi skrev 2012-06-15 20:17:05 följande:
    Imorgon är det dags för mig!!! Mina fina vänner tog ut mig på möhippa igår. Jättemysigt :) Men gör att vi halkade lite eftet med förberedelserna... Men det ska nog gå ihop sig ändå. Håll tummar att fina vädret håller i sig nu!
    Men ååh hur har sista veckan varit?? lugnt eller stressigt??
  • Hipo1

Lilja; Det har jag så fort jag tänker på dagen D...

Min ring har också kommit :) har varit dit och provat den, men tänkte att m2b skulle få hämta ut den.

• Millan1984

Det har jag med....fjärilar i magen...

• AnnLi

Jag har varit lugn. Fast det är mer kvar att fixa imorgon än jag tänkt... Och har svårt att sova nu... Men några vänner är här och hjälper med det sista det är skönt. Ska bli så roligt imorgon! Sen har jag och ponnyerna fått uppdrag att köra ett brudpar från kyrkan om några veckor. Det blir mycket bröllopsgrejer i sommar :)

• AnnLi

Haha tror ni inte att jag vaknade upp med värsta jättefinnen! Aldeles uppsvullen så det hänger ner mot ögat. Har aldrig sett nåt luknande! Tur det finns smink och att man kan retuschera foton ;D Men solen skiner verkar finnas hopp om utomhusvigsel. Tur för plan b finns inte eller snarare innebär total improvisation både för vigselplats oxh tårta...

• Millan1984
    AnnLi skrev 2012-06-16 06:35:00 följande:
    Haha tror ni inte att jag vaknade upp med värsta jättefinnen! Aldeles uppsvullen så det hänger ner mot ögat. Har aldrig sett nåt luknande! Tur det finns smink och att man kan retuschera foton ;D Men solen skiner verkar finnas hopp om utomhusvigsel. Tur för plan b finns inte eller snarare innebär total improvisation både för vigselplats oxh tårta...
    AnnLi, ett stort grattis till er. Hoppas ni får en fin dag Hoppas det fina vädret hålleri sig så ni kan köra på som planerat
  • hjgs
    AnnLi skrev 2012-06-16 06:35:00 följande:
    hoppas att ni fick en underbar dag och kväll
Svar på tråden Öviksbrudar 2012