Millan1984 skrev 2012-06-11 21:28:14 följande:
Vad skojj

... undrar on/när jag blir hippad...jag har absolut ingen aning, mer än att jag tror att det bli i Övik, så man får packa ner finkläder de gånger man åker hem i sommar, utifall att liksom

...iiiihhh..utantill, jag kommer vara så nervös att jag lätt skulle tappa alla ord :p haha
Du har ditt roliga kvar! Man blir faktiskt så rörd av att alla kommer och avsätter den dagen bara för mig!!
Har äntligen hittat ett par låga röda skor, hoppas de kommer till veckan och att de passar.
Guldfynd ringde idag, och ringen har kommit!!!!!

Spännande!! Ska gå in imorrn efter jobbet och pröva den, så de kan skicka iväg den på gravering. Skickar även iväg våra förlovningsringar för rohdinering och putsning. Känns jättekonstigt att inte ha en ring på fingret, så jag grävde fram en gammal slät silverring som jag kan ha så länge.
Ska försöka börja imorrn att skriva ut alla vigselprogram och ev. sy pärmen på dem. Vädret får styra lite, vill ju ha lite sol!!
Har fått det mesta klart med mat-tjejen, ska träffa henne efter midsommar för att klubba det sista.
Herregud, det är snart bara fem veckor kvar! Har någon börjat få fjärilar i magen???