• Millan1984

Öviksbrudar 2012

Någon mer här som ska gifta sig i Övik under 2012 ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 16:49
    Uppdaterar listan

AnnLi - 16 juni

hgjs - 30 Juni

lilja - 21 juli, Själevads Kyrka

Hipo1 - 28 juli

Millan1984 - 11 Augusti, Arnäs Kyrka

Jeeda7 - 25 Augusti

• Svar på tråden Öviksbrudar 2012
  • Millan1984

Milano : den ligger 8 km från kyrkan och ca 7 km till stan. Vi kikade på ett annat ställe men vi skulle inte få plats och det skulle ha kostat 5.000 kr och det funkade inte. Hur kommer det sig att ni gifter er i övik? Är din karl härifrån?

• Milano

Det lät ju helt okej med det avståndet, för det priset också! Vi har kollat lite på några som ligger typ 2-3 mil ifrån kyrkan.. och det känns inte optimalt.
    Oj, jag kanske var otydlig från början men det är jag som är från Övik ursprungligen och bor i Sundsvall nu

• Milano

Och då hade vi Själevad i åtanke eftersom det var den första kyrkan vi tänkte på, kanske jag ska lägga till

• Millan1984

Milano: Ahaa på så vis. Hur gamla är ni ich hur länge har ni varit ihop? Vi är 28 &30 och i vinter har vi varit tsm i 12 år och förlovade i 8

• Milano

Millan1984: Vi är 21 båda två, och har varit tillsammans i 3 år och det kanske gör att några höjer på ögonbrynen men huvudsaken är att VI vet att vi älskar varandra och vill spendera resten av livet tillsammans

• Millan1984

Milano: men ja varför inte man ska göra precis det som man villoch känns bäst. en sjukdom kom ivägen för oss så nu känns det som rätt tidpunkt för vår del

• Milano

Millan1984: Precis, det är ju ändå brudparets dag
    Usch vad hemskt med sjukdomar som ställer till det i livet, hoppas ni får en fantastisk dag och att ni slipper fler tråkigheter. Läste uppe i trådstarten nu att ni gifter er den 11 augusti, inte så länge kvar nu

• Millan1984

Milano: Allt vi gått igenom har bara gjort oss starkare, klyschigt men sant hehe. Ja snart smäller det är redan nervös haha

• Milano

Millan1984: Åh, vad härligt att höra! Jag längtar redan till min stora dag och det är ju läääääääänge kvar, du och din blivande är åtminstone på "upploppet" eller vad man ska kalla det

• Millan1984
    Milano skrev 2012-06-05 23:37:24 följande:
    Millan1984: Åh, vad härligt att höra! Jag längtar redan till min stora dag och det är ju läääääääänge kvar, du och din blivande är åtminstone på "upploppet" eller vad man ska kalla det
    Vi bestämde oss förra sommaren så det känns sjukt att vi redan är här..den här sommaren kommer gå sjukt snabbt..
Svar på tråden Öviksbrudar 2012