• Redaktör Kristin

    Bildtävling! Vinn en övernattning i romantisk miljö!

    Ladda upp en bild under temat KÄRLEK och skriv ett par rader om vad kärlek är för dig. Då har du chans att vinna!

    Ta med dig din käraste och tillbringa en natt i dubbelrum, inklusive frukost, på FågelbroHus, Smådalarö Gård eller Krusenberg Herrgård! Vinnaren väljer själv resmål.
    Så här går tävlingen till:

    Ladda upp en bild under temat KÄRLEK här i tävlingstråden.

    Skriv ett par rader om vad kärlek är för dig.

    En jury kommer att välja ut tio finalister och därefter har ni möjlighet att själva rösta fram vinnaren. Du kan lägga upp foto under vecka 25 och 26. Omröstningstråden startas vecka 27 och vinnare meddelas fredagen den 8/7. Vinstvärde cirka 2500 kronor. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Läs mer om resmålen på www.sjonaramoten.se/.

  • Svar på tråden Bildtävling! Vinn en övernattning i romantisk miljö!
  • queenelin
    Lady Namárië skrev 2011-07-03 12:09:13 följande:
    Den här bilden smög jag in i sovrummet och tog i juli 2005, när vi hade varit föräldrar i ungefär tre veckor. Det var den där omtumlande perioden då allting var nytt och man knappt visste vilken tid på dygnet det var. Man matade, bytte, vaggade och bar, och sov när man hade chansen. Det var en mäktig känsla att stå där och titta på mannen jag älskar och det lilla liv som vår kärlek hade skapat. Än idag blir jag alldeles varm i hjärtat av att se den här bilden.


    Så sött att de ligger precis likadant!
  • pullilullan

    Här tar min älskling Jonas och vår dotter Tuva sig en dusch. Tuva är ett "önske-barn", som jag drömt om i många år. Jag födde henne ca 2 veckor efter jag fyllt 42 år. Jag har en son sen tidigare som fyllt 22 år så det har blivit som att börja om på nytt, vilket är en total fröjd!!



    Bilden säger allt... -Detta är kärlek för mig!
  • rockabillybrud


    Kärlek är för mej när den man älskar även är ens bästa vän, man kan prata om allt. kärlek är oxå när man kan göra misstag men förlåter varandra. man måste kunna stå vid den andras sida oavsätt vad som händer.


    Min blivande Man och Våra underbara pojkar :D


    jag älskar min lilla familj.

  • nisses

    En gammal bild på mig och min blivande, för sex år sedan. Idag är det 12 dagar kvar tills vi ska gifta oss!



    Cant wait ;)

  • mrsfarrington


    Kärleken till livet är grunden till allt, att vara här och nu och kunna älska.
  • Iseika


    Det här är kärlek för mig. Vi flyger hem från bröllopsresan och jag är väldigt flygrädd. Jag vet inte om det syns på bilden men precis innan satt jag och grät för att det skakade lite. Min man försöker på alla sätt och vis "roa" mig och kommer till sist på att vi ska ta bilder på oss så att jag får annat att tänka på. Jag fick i alla fall två minuters respit
  • Iseika

    Och det är alltså kärlek för mig, att  göra sitt bästa för att ens partner ska må bra även när man egentligen tycker att denne är en rätt fånig som grinar för att planet skakar lite granna.

  • MnM


    Det här är kärlek för mig! konsten att kunna njuta av både livet och tillsammans med dem man älskar.. 
     
  • Aniara4

    Ni är medvetna om att tävlingen avslutades för över två månader sen va?

Svar på tråden Bildtävling! Vinn en övernattning i romantisk miljö!