• Redaktör Kristin

Bildtävling! Vinn en övernattning i romantisk miljö!

Ladda upp en bild under temat KÄRLEK och skriv ett par rader om vad kärlek är för dig. Då har du chans att vinna!

Ta med dig din käraste och tillbringa en natt i dubbelrum, inklusive frukost, på FågelbroHus, Smådalarö Gård eller Krusenberg Herrgård! Vinnaren väljer själv resmål.

Så här går tävlingen till:

Ladda upp en bild under temat KÄRLEK här i tävlingstråden.

Skriv ett par rader om vad kärlek är för dig.

En jury kommer att välja ut tio finalister och därefter har ni möjlighet att själva rösta fram vinnaren. Du kan lägga upp foto under vecka 25 och 26. Omröstningstråden startas vecka 27 och vinnare meddelas fredagen den 8/7. Vinstvärde cirka 2500 kronor. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Läs mer om resmålen på www.sjonaramoten.se/.

• Svar på tråden Bildtävling! Vinn en övernattning i romantisk miljö!
  • c4trin

Jag lägger här upp en bild som visar kärlek för mig. Valde att ta en från vårt bröllop eftersom att den dagen var så full av kärlek och en av de allra bästa dagarna i mitt liv.

Min man betyder allt för mig, han har alltid varit där för mig i svåra och bra stunder. Han är helt enkelt den bästa, mest omtänksamma och snälla människa jag någonsin har träffat och jag har haft turen att få ha honom i mitt liv. Detta är kärlek för mig <3

• magiska16juli

Detta är min lilla tös (i svart klänning)med sin bästaste kompis på sommar avslutning på dagis <3..jag bli så varm i hjärtat när dessa små söt hjärtan sätter igång å fnissar och små pratar om ditt å datt !! Kärlek till vänner är det värdefullaste  vi har, och dessa små har följst bvarandra sen dom föddes...det är kärlek det..!!!
  • zvartaliljan

Kärlek för mig är när man känner att man längtar tills den dagen vi sitter där gamla och skröpliga och tittar på våra barnbarnsbarn och minns ett långt underbart liv tillsammans Hjärta

• zvartaliljan

En annan sorts kärlek, men en som betyder minst lika mycket för mig som den kärleken jag känner för min man.
    Min älskade syster, som jag alltid delat allt med, och självklart fanns hon där för mig på bröllopsdagen Hjärta

• Pinkgrape

Detta är min bild, som jag verkligen förknippar med kärlek, även om det för andra kanske är svårt att se och förstå. Kärlek av alla de slag faktiskt. Kärlek till min underbara dotter, såklart, som på bilden är ca 2,5år gammal och har just genomgått sin tredje (av fyra) hjärtoperation. Bilden är tagen ett par dagar efter operationen och hon är redan uppe och går och leker. Hennes kärlek till livet. Kärleken till sådant som är roligt, som får oss att gå vidare. Det är också en bild av min (vår) kärlek till all personal på det sjukhuset. Hur de hjälpte och stöttade oss genom allt. Hur de fick min (vår) dotter att orka och vilja kämpa på. Kärlek till det oväntade, vi visste inte om vår dotters hjärtfel innan hon föddes, men det har tagit oss på en, trots allt, fantastisk resa och gjort oss enormt sammansvetsade som familj. Ja, denna bild är för mig sprängfylld av kärlek!

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Jeliqa

Jag väljer en bild på mig och min fästman.

För mig är kärlek att få älska och få bli älskad tillbaka. Att få somna bredvid någon man älskar och vakna upp på samma sätt. Att få en kram när livet är svårt eller en kyss när livet är enkelt.
    Kärlek är att somna till sin älskades andetag, vaggas till ro i hans famn eller bara njuta av tillvaron vid hans sida. Att mötas av honom i dörren efter en hård dag på jobbet eller längta efter honom när han är bortrest.
    Kärlek är att kravlöst älska varandra, ställa upp för varandra och finnas vid varandras sida i vått och torrt. Att dela med sig av det livet kan tänkas erbjuda.
    Kärlek är att älska. Livet, personer, föremål, händelser.
  • Jossis81

Detta är kärlek för mej! Lillasyster håller om sin älskade storebror <3
  • bruden i skogen

Här är många fina bilder om kärlek, men ser också att många bilder som är inladdade har man inte tagit själv. Är det inte så att man inte får tävla med bilder man inte har rätten till?

• bruden i skogen

Kärlek till sin älskade vän

• bruden i skogen

Kärlek till sin älskade vän, hunden
Svar på tråden Bildtävling! Vinn en övernattning i romantisk miljö!