• Redaktör Kristin

Bildtävling! Vinn en övernattning i romantisk miljö!

Ladda upp en bild under temat KÄRLEK och skriv ett par rader om vad kärlek är för dig. Då har du chans att vinna!

Ta med dig din käraste och tillbringa en natt i dubbelrum, inklusive frukost, på FågelbroHus, Smådalarö Gård eller Krusenberg Herrgård! Vinnaren väljer själv resmål.

Så här går tävlingen till:

Ladda upp en bild under temat KÄRLEK här i tävlingstråden.

Skriv ett par rader om vad kärlek är för dig.

En jury kommer att välja ut tio finalister och därefter har ni möjlighet att själva rösta fram vinnaren. Du kan lägga upp foto under vecka 25 och 26. Omröstningstråden startas vecka 27 och vinnare meddelas fredagen den 8/7. Vinstvärde cirka 2500 kronor. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Läs mer om resmålen på www.sjonaramoten.se/.

• Svar på tråden Bildtävling! Vinn en övernattning i romantisk miljö!
  • bruden i skogen
    Forumvärd skrev 2011-06-27 10:33:21 följande:
    Det går bra att använda bilder även ateljéfotograferade huvudsaken är att man endera har upphovsrätt eller "okej" från fotografen. Ange även namn på den som tagit bilden
    Vad bra att ni tog tag i det och förklarade vad som gäller
  • queenelin
    Jeliqa skrev 2011-06-25 19:37:12 följande:
    Jag väljer en bild på mig och min fästman.

För mig är kärlek att få älska och få bli älskad tillbaka. Att få somna bredvid någon man älskar och vakna upp på samma sätt. Att få en kram när livet är svårt eller en kyss när livet är enkelt.
    Kärlek är att somna till sin älskades andetag, vaggas till ro i hans famn eller bara njuta av tillvaron vid hans sida. Att mötas av honom i dörren efter en hård dag på jobbet eller längta efter honom när han är bortrest.
    Kärlek är att kravlöst älska varandra, ställa upp för varandra och finnas vid varandras sida i vått och torrt. Att dela med sig av det livet kan tänkas erbjuda.
    Kärlek är att älska. Livet, personer, föremål, händelser.
    Sötaste bilden hitills, om ni frågar mig!
  • Christina

Kärlek är för mig att älska varandra villkorslöst nu och för alltid
  • hoodilady

Ren och skär kärlekslycka!!

Tyvärr har jag inte tillgång till den högupplösta bilden just nu, får den om några dagar!
  • bruden i skogen
    hoodilady skrev 2011-06-28 15:56:09 följande:
    Ren och skär kärlekslycka!!

Tyvärr har jag inte tillgång till den högupplösta bilden just nu, får den om några dagar!
    Superfin klänning. och riset som yr. Härligt!  Om du får den högupplösta bilden så kanske fotografen tar bort den störande krukan till vänster. Bara ett tips så blir din bild renare.
  • Nix

Kärlek för mig är min man!Han är den mest bästa i mit liv & jag älskar honom!
  • feurda

Det här är kärlek, i väntan på husse/pappa! <3

• Lady Namárië

Den här bilden smög jag in i sovrummet och tog i juli 2005, när vi hade varit föräldrar i ungefär tre veckor. Det var den där omtumlande perioden då allting var nytt och man knappt visste vilken tid på dygnet det var. Man matade, bytte, vaggade och bar, och sov när man hade chansen. Det var en mäktig känsla att stå där och titta på mannen jag älskar och det lilla liv som vår kärlek hade skapat. Än idag blir jag alldeles varm i hjärtat av att se den här bilden.

• Malin106

Kärlek för mig är att känna mig älskad av- och att få älska min blivande man och våra två underbara barn.
    Sen vi var 12 år har vi hållit varandra i hand, nu 15 år senare har han äntligen friat. Kärlek är
    något starkt och fint som gör att man klarar sig igenom alla medgångar och motgångar tillsammans.

Svar på tråden Bildtävling! Vinn en övernattning i romantisk miljö!