• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Hoffsennanen Tottoplex
    Maria Lind skrev 2011-07-15 13:59:41 följande:
    Den här klänningen hade jag när jag gifte mig den 11 juni i år. (Tyvärr lyckas jag inte vända bildernaSkäms)



     


    Vart kommer denna underbara slöja ifrån?
  • camilluz
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-07-17 14:14:58 följande:
    Kan man välja säljare på tradera? Så man tex ser enbart grejer från alice2005?
    ja absolut du går in under avanserad sökning i sökrutan där under en ruta står det sök säljare eller liknande. tryck på den å skriv in alice2005. då kommer du in på hennes bedömingar och grejjer där finns det så du kan välja se säljarens alla annonser =) good luck! 
  • Hoffsennanen Tottoplex
    camilluz skrev 2011-07-17 19:20:53 följande:
    ja absolut du går in under avanserad sökning i sökrutan där under en ruta står det sök säljare eller liknande. tryck på den å skriv in alice2005. då kommer du in på hennes bedömingar och grejjer där finns det så du kan välja se säljarens alla annonser =) good luck! 
    *letar efter slöjan*
  • Maria Lind
    Sassabrassa skrev 2011-07-15 19:19:07 följande:
    Vilken  underbart fin slöja!!!  Ja klänningen också. Men slöjan var helt underbar. Vad är det för märke? Vart har du köpt den?
    Tack så mycket!
    Jag vet tyvärr inte vad det är för märke. Jag lånade slöjan av en kompis som köpte den för 7 år sedan och hon kommer inte ihåg vad det är för märke...  
  • Lilflo


    Den här hade jag på vår dag den 18/6. Har aldrig mig vackrare!!!!
    Det är en Mori Lee klänning.
  • Hoffsennanen Tottoplex
    Maria Lind skrev 2011-07-17 21:25:39 följande:
    Tack så mycket!
    Jag vet tyvärr inte vad det är för märke. Jag lånade slöjan av en kompis som köpte den för 7 år sedan och hon kommer inte ihåg vad det är för märke...  
    Åh nej! mitt hjärta brister!*spelar över och är väldigt dramatisk!*(men väldigt ledsen!)
  • Minuz

    ÄNTLIGEN ÄR DEN HÄR!!!!
    Bilderna är ju inte de bästa, men jag är nöjd med klänningen. Tror inte gubben vill se klänningen eftersom han inte haft tid att titta på den på datorn och nu hade han inte heller tid att hjälpa till *S*
    Så med andra ord är den knappt snörad och precis uppackad. Men ska se om jag kan få skvallra för någon som kan hjälpa mig bättre. Men vad tycker ni??????
    Datum : 2011-11-11



  • perskan



    Min snart färdiga klänning.
    Knappnålarna markerar lite stygn som ska dit

    Designen står jag för själv medans min svärmor slavar vid symaskinen
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar