• CeciliaJarl

    "Unga" bröllopsbrudar.

    Hej på alla er!


    Jag heter Cecilia och ska gifta mig den 11 Juni 2011. Jag är bara 21, blir 22 innan bröllopet. Min blivande man är 23 när vi ska gifta oss. Vi har varit förlovade i fem år på bröllopsdagen, och varit tillsammans i 6,5 år då.


    Jag tycker det känns helt rätt och är jätte glad att jag får gifta mig ung. Det är inte så vanligt att man gifter sig så tidigt idag, och det skulle vara kul att se att jag inte är ensam.


    Har vi några som är i samma ålder som ska gifta sig? vad är er historia och hur långt har ni kommit med planeringen?


    Vore kul och se om ni har några bröllops bloggar, diskutera och bara se vilka ni är.


    Http://ceciliaj.blogg.se


    Gå gärna in och skriv en kommentar om vilka ni är så jag kan gå in på era bloggar och läsa om er :)


    Lycka till med allt!


  • Svar på tråden "Unga" bröllopsbrudar.
  • ungaföräldrar

    Hej! Vi gifte oss den 14 augusti och är båda 22 år. Vi blev tillsammans när vi var 15 o fick vår son när vi var 16 så ja tyckte inte det var en dag för tidigt att gifta sig :) Kan ju bara säga att det var absolut en av de bästa dagarna i vårt liv att gifta sig, värt allt slit o stress :) lycka till!

  • förlovadflicka
    hernameispekka skrev 2010-09-06 19:42:57 följande:
    Jo, han går i skolan länge plus arbetar halvtid (20 timmar i veckan) som personlig assistent :) Men det är verkligen lyx att kunna lägga undan så mycket :)

    Ok, fy vad bra :)

  • hernameispekka
    förlovadflicka skrev 2010-09-07 12:35:21 följande:
    Ok, fy vad bra :)
    Ja absolut. varenda öre är ju välkommet!
  • förlovadflicka

     


    hernameispekka skrev 2010-09-10 11:35:25 följande:
    Ja absolut. varenda öre är ju välkommet!

    Precis :)

  • mattiasFästmö

     


    pludie skrev 2010-09-10 17:54:59 följande:
    Min man är 23 och jag är 26... kanske inte super unga men jag hade gärna väntat tills vi var typ 30ish..Läs gärna om vår historia på: www.skruttplutt.wordpress.com

    Varför gör ni inte det då om du hade föredragit det? lite nyfiken bara.


  • hernameispekka

    Hur går det för er alla nu? :) Själv är lokal och kyrka bokad :D Känns superbra. Ska ev. träffa ansvarige för lokalen nu i helgen! Känns superspännande!

  • förlovadflicka
    hernameispekka skrev 2011-01-19 22:21:56 följande:
    Hur går det för er alla nu? :) Själv är lokal och kyrka bokad :D Känns superbra. Ska ev. träffa ansvarige för lokalen nu i helgen! Känns superspännande!
    Tja, det står rätt stilla... Har bokat lokaler för allt för länge sedan, nu väntar vi bara på att pengarna ska rulla in (gör de nästa månad) så att vi kan bara handla :) Visst känns det bra att ha bokat? Känns verkligen att det är på riktigt då :D 
  • hernameispekka

    Härligt! Själv kollar jag också mest runt då det är lite tidigt att köpa in grejer :) Vilket datum är erat? :)

    Eller hur, det är väldigt speciellt och verkligt att veta att det är bokat :D

  • förlovadflicka
    hernameispekka skrev 2011-01-19 23:01:18 följande:
    Härligt! Själv kollar jag också mest runt då det är lite tidigt att köpa in grejer :) Vilket datum är erat? :)

    Eller hur, det är väldigt speciellt och verkligt att veta att det är bokat :D
    1/10. Ni då? :)
    Kollar också runt nu, hade min klänning fixad fast ska köpa en annan så ändrar om min outfit helt. Har gjort en tråd som heter "förslag till min brudoutfit" eller nåt, hjälp mottages gärna där! Är jobbigt att börja om från scratch när man trott att man vetat allt man skulle köpa :P 
Svar på tråden "Unga" bröllopsbrudar.