• MSW

    Livets toppar och dalar

    I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

    Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

    Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

    Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

    Då kör vi!!

    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

  • Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • muggles

    Aleta: åh herregud! Jag känner så med dig. Låter kanske konstigt för vi känner ju inte varandra men så är det.

  • muggles

    BS: jag tycker det låter som att det tyvärr är kört oavsett


    Cicci: när är du på väg till stada??? Skulle vara så roligt att träffas!!! Tänk att jag faktiskt kom ihåg att Snartis födde på BF, hon och jag låg ju rätt lika.

  • kikki kikki

     


    Aleta skrev 2010-08-09 13:30:04 följande:
     Jag har nyss talat med en barnmorska och fått våra siffror. Tyvärr så var urinblåsan 23,5 x 17,5 mm. Det finns med andra ord inget hopp även om hon sa att vi inte kan veta precis allt. Jag håller därför nu på att ställa in mig på detta, men känner mig just nu lite konstig och tom. 

    Stackars er....kram

  • FruCicci

    Mugglan, jag har inte bokat ngt eller så. Jag har bara en plan på att ta mig neråt, med tåg. Lite miljöombyte.
    Ja, du och Snartis låg mycket nära, verkligen
    Ni kanske gör det igen... vem vet.... jag vet att det planeras för en 2a där.

  • Aleta
    BrudSommar2006 skrev 2010-08-09 14:17:15 följande:
    Aleta, menar du att det verkar som att det inte kommer att gå bra oavsett svar på fvp eller finns det forfarande den där chansen att det kan gå tillbaka?
    Enligt allt jag har läst så har alla liknande fall haft dödlig utgång.

    Tack allihop för era tankar och kramar.
    Jag tror att jag lämnar tillbaka den här tråden nu, det känns inte som att jag har några fler frågor just nu och det är inte kul att dra ner stämningen som nykomling.


    Kram på er!

  • Lapinette

    Aleta - du drar inte ned stämningen ... vi har varit med om så mycket hemskheter här inne och tråden finns till för att man ska få skriva av sig vid både sorg och glädje. Låter verkligen jättetungt det ni nu går igenom. Kan inte ens tänka mig hur det känns (jag har ju aldrig lyckats att bli gravid). Kram

  • muggles

    Aleta: du drar inte ner tråden utan är mer än välkommen! Men jag förstår om det känns lite för tungt just nu...

  • viktualia

    nenne - Trollet har kudde både i vagnen och i sängen och han verkar trivas med det... och nepp, han har inte platt huvud


    PB - heja din sambo i frågan om extrajobbet... och det kommer säkert gå strålande!


    Alekta - jag håller helt med Lappis, du behöver inte dra från tråden pga all sorgligt... här har vi verkligen gråtit tillsammans... många gånger.. skickar stora stora kramar till maken och dig!!


     


    jht c b n
    = min medhjälpare Trollet hälsar

Svar på tråden Livets toppar och dalar