• Orsakullan

    Augustibrudar 2010 forts...

    Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

    Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75



    8 augusti
    Liilly

    13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

    14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka


    Jenny Malmö

    21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

    28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

    21 augusti
    evejo427

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

    21 augusti
    Irish

    28 augusti
    Brallis 2010

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

    7 augusti
    evejo 427

    21 augusti
    Brud73

    28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • EnilemmE
    vastkusttjej skrev 2010-08-19 12:48:23 följande:
    Är vi många här som gifter oss 28/8?
    Här är en till!

    Jag är så nervös så jag mår illa mellan varven.. Har väl hyfsad koll på allt, men ska ner en sväng till Ullared nu och hoppas kunna hitta det sista till dekorationen där nere. Vigselprogrammen är nästan klara för print och festhäftet ska jag bara göra utsidan till, resten fixar min kusin/värdinna. Gästbeskrivning och bordsplacering ska hon ha oxå och det är jag nästan klar med.. Lite ångest över gästbeskrivningarna, men det får jag lösa i helgen!


    Min klänning blir klar till veckan, då den sys upp av en sömmerska, så jag hoppas att jag blir nöjd med den. (Är lite orolig över att jag inte blir nöjd, för jag är så kräsen, men men..)

  • lenwer

    my missis: Lycka till på lördag!!!!!!!

    Vastkusttjej: Vad kul med paraplyet!! Jag ringde också dem och kollade att det verkligen skulle hinna fram i tid! Korfu låter kanon :)

  • Ingvarsson

    Ja, idag blir det att skriva om vigselprogrammen efter att ena sångaren ringde igår & sa att hon intekunde sjunga på vårat bröllop. Så det blev lite ändringar. Sen ska vi iväg & öva lite i kyrkan, själva utan präst. Så ska vi bröja dekorera där vi ska äta & sen hämnta tårtorna.

  • EnilemmE
    Ingvarsson skrev 2010-08-20 08:54:52 följande:
    Ja, idag blir det att skriva om vigselprogrammen efter att ena sångaren ringde igår & sa att hon intekunde sjunga på vårat bröllop. Så det blev lite ändringar. Sen ska vi iväg & öva lite i kyrkan, själva utan präst. Så ska vi bröja dekorera där vi ska äta & sen hämnta tårtorna.
    Vad trist med solisten! Jag hade nog fått smått panik om vår solist hade hört av sig nuoch sagt att hon inte kan sjunga.. *måtte detta inte hända*
  • Ingvarsson

     


    EnilemmE skrev 2010-08-20 09:15:34 följande:
    Vad trist med solisten! Jag hade nog fått smått panik om vår solist hade hört av sig nuoch sagt att hon inte kan sjunga.. *måtte detta inte hända*

    ja tyvärr så fick jag lite smått panik, har ju fullt schema ändå...

  • EnilemmE

    Då har vi ett helt gäng med nygifta idag igen! Stort grattis till alla som blev fru igår!! (Och man givetvis om det finns några härinne. )


    Nästa helg är sista chansen för augustibrudarna och jag är en av dem, tjohoo!! Måste få klart gästbeskrivningarna.. Annars har jag rätt bra koll på det mesta!

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...