• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

    Sonja igen, hoppas det läler som det ska nu och att ni slipper alla problem framöver. Kram på dig!

    Vad mysigt att ses, både i norr och i söder

  • lanovia 08

    Sonja vilka härliga kommentarer du får höra.

    Hoppas maken blir bra snart.

  • lanovia 08

    Nu har jag packat och grejjat här, snart skall vi med E på läkarkontroll hos BVC sedan skall jag o  lilltjejen åka tåg upp till min familj och stugan. Maken kommer efter imorgon.

    Ninnis vad jag vill minnas är du på resande fot nästa vecka?? När åker ni? Ha det så jättebra.

  • Ninnnis

    Vad mysigt, Lanovia! Ha det så bra i stugan.

    Vi åker på lördag och kommer hem nästa lördag. Jag ska tänka på er när jag ligger på stranden och sippar på en drink

  • lanovia 08

    Appropå Kefalonia så önskar jag att jag kunde guida dig till kanske Europas charmigaste restaurang men den enda vägbeskrivningen jag kan ge är att den ligger uppe i bergen. Vi blev ju inblåsta på denna ö en extra dag så det var den enda vi hann se lite extra av. Några av oss hyrde mopeder och åkte runt. Vid lunch stannade vi på en restaurang uppe i bergen som vi snabbt förstod inte hade så mycket gäster, men gott var det. Vi var där under högsäsong och vi var några stycken som var sugna på pizza. Men nej förstår ni det fick bara en av oss beställa för de hade för få gäster för att ha råd att ha igång hela pizzaugnen. Skulle alla ha pizza skulle det därför ta väldigt lång tid. En av oss beställde apelsinjuice, tja sa ägaren jag måste nog bara gå och kolla om det blev något över när vi gjorde till några gäster tidigare. Det var så himlans charmig stämning där. Det var liksom inte mat i överflöd och det var så uppenbart att du satt inte nere bland alla turister utan nu var det mer på grekernas vilkor. Det här är nu restaurangen vi pratar om och minns.

  • lanovia 08

     


    Ninnnis skrev 2010-08-05 09:07:01 följande:
    Vad mysigt, Lanovia! Ha det så bra i stugan.Vi åker på lördag och kommer hem nästa lördag. Jag ska tänka på er när jag ligger på stranden och sippar på en drink

    Gör det! Och ta en extra drink åt mig. Och akta er för sjöborrarna!!!

  • Ninnnis

     


    lanovia 08 skrev 2010-08-05 09:10:14 följande:
      Gör det! Och ta en extra drink åt mig. Och akta er för sjöborrarna!!!

    Jag lovar! Och vi ska leta efter restaurangen i bergen

  • Daa

    Sonja: tack så mycket. Bra mycket roligare att höra det än "Du ser tärd ut." Fast jag var ganska trött. Sådär en kvart innan vi sågs såg jag ut och kände mig på ett sådant sätt att mina arbetskamrater ville bädda ner mig i fikarummet och sedan väcka mig mot slutet av arbetsdagen.

    *fnissar vidare åt gulliga T:s kommentar*
    Sonja ser för övrigt väldigt bra ut hon också, sommarfräsch och fin.

    *inboxar*

    Lanovia: ha det så fint i stugan.

    Ninnis: snart semester! Resfeber?

  • Ninnnis

     


    Daa skrev 2010-08-05 11:46:24 följande:
    Ninnis: snart semester! Resfeber?

    Nja, inte riktigt... Men däremot har nog mentalt gått på semester tror jag

    Bokade precis biljetter till Miami åt två av mina kollegor, det hade varit något... Äh, jag nöjer mig med Kefalonia

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...