• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • lanovia 08

    Ninnis, haft en bra helg med brorsdottern? Verkligen fint namn de har valt.

  • lanovia 08

    Ingis, jobbigt med smärtorna men skönt att det blev bättre.
    *kramar*

  • Ninnnis

    Hej Lanovia! Vi har haft en jättemysig helg, jag har gosat med lilltjejen hela helgen Så söt och så liten!

    Grattis lilla E!

  • Ninnnis

    Bruttan, vilken dramatik ni har haft! Hoppas ni får lugn och ro resten av semestern, det tycker jag ni är värda

  • ingenjörsbruden

    Hej hopp sockertopp!

    Bruttan: Hmm låter som en riktigt semester med getingstick o solbränna. Dock fundersam över Gotlandsrävarnas matval....foppisar?

    Blommis: Skönt med tidigt sänggående ibland!

    Heloise: Som många tidigare talare....mufflor är extremt bra på återhämtning....tips är att börja med knipövningarna så fort man kan o får efter förlossningen. Det mår bäckenbotten väldigt bra av! Jag körde övningarna vid varje amning....blir ju en del...

    Jag hade en tens-apparat som jag tyckte hjälpte mig en hel del med foglossningarna....kände mest av ryggen......har du provat hos bm? Tyckte den hjälpte mer än vetekudden....men det är individuellt.
    Man kan hyra en sådan apparat om man vill.

    Lanovia: Härligt med sömn! Det är en lyx att få sova ostört i ett part timmar! Kan verkligen rek eget rum till barnen....Busan sover bättre utan att höra oss snarka o vända på oss.....o vi (läs JAG) sover 1000 gånger bättre utan att höra henne vända sig eller drömma eller allt annat hon joxar med i sängen. Pluss att hon har riktigt kolsvart inne hos sig....så hon somnar så lätt om själv.
    Inatt så kom jag in o då satt hon  upp....sa till henne att lägga sig ner o sova....o hon la sig ner o så fick hon vattenflaska o drack som en svamp...somnade sen jättegott igen. Behöver jag berätta att jag är överlycklig?!

    Ninnis: Sista jobbveckan va? B-) :-B

  • Ninnnis

    Hej Ingis!

    Hur mår du? Är det överstökat nu?

    Duktiga lilla Busan!

    Ja, jag jobbar denna veckan också sen har jag semester i två veckor. Ska bli skönt!

  • Fru E

    Vinkar till alla


    sista veckan med stresskaos, sen blir det bara flyttkaos i samma hus

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...