• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • ingenjörsbruden

    Daa: ett stort grattis till tvillingar!

    Lanovia: mamma vet bäst....basta! Sen kan alla få tycka vad dom vill.

    Fru sy: skönt att makens prov såg bra ut!

    Villemoa: naaaw en liten princessa till.

    Ninnis: härligt I-landsproblem!

    Sonja o bruttan: ni är så härliga!!! Tumme ner för virriga gubbar på vägen....har haft den konversationen m pappa....suck.

    Här är det fullt upp...Busan kryper o gnisslar tänder......*brrrrrr* Jag tål INTE tandgnissel.....*ryser*
    O så är hon supermammig.....pussig o kramig

    Tänker massor på er hela tiden...nästan iallafall!

  • passionsblomman

     


    Ninnnis skrev 2010-06-23 10:33:30 följande:
    Kram och trevlig midsommar, Blommis!  Du vet att jag smsar dig om jag tycker du är borta för länge

    Det vet jag! Och jag ska bara vara borta tills alla hundvalparna åkt hem...

  • Ninnnis

     


    passionsblomman skrev 2010-06-23 10:40:54 följande:
      Det vet jag! Och jag ska bara vara borta tills alla hundvalparna åkt hem...

    Oh, valpar! Pussa lite på dem från mig

  • lanovia 08

    Min lilla tjej... la henne på rygg läste ikapp gårdagens händelse här tittade ner på golvet då ligger hon på magen med armen under sig och kämpar och vips så var armen rätt och lilltjejen ligger ordentligt på mage med upplyft huvud. Snygg vändning.

  • lanovia 08

    Blommis, valpar... se till så att alla åker hem. De blir så lätt att man blir kär och en stannar kvar.
    Ha en trevlig helg med familjen. Kram

  • lanovia 08

    Fångar några kramar från Fru Bygg. Ha en bra midsommar i Blekinge.

  • lanovia 08

    Blommis vill ge dig en extra kram angånde gårdagens inlägg. Har inget vettigt att skriva vill bara krama dig lite extra.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...