• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

*kramar om Blommis* Det går bra att gråta när man klipper gräs (det gjorde jag förra sommaren...) *kramar om igen*

• Sonja68

Många, innerliga, långa kramar till Blommis! Klippa gräs och gråta går alldeles utmärkt. Har också provat.

åh, vad irriterad jag blir när man blir så där oproffsigt bemött. bra att du sa ifrån.  Man kan ju bara hoppas att det tar till sig kritiken på RÄTT sätt istället för att bli sura. I så fall är de ju verkligen oproffissionella!! *kramar om igen*

• Ninnnis

Blommis, jag vet inte vad jag ska säga, så jag börjar med att krama dig varmt och innerligt!

Du är så STARK som orkar säga ifrån trots den känsliga och pissiga situation du nu har hamnat i. Jag blir så förbannad på okänsliga människor som sitter på poster där de möter människor i oerhört känsliga situationer Förhoppningsvis tar de till sig av kritiken och skärper sig från och med nu.

Jag förstår att det känns ännu värre när du inte har tid att sörja och reagera i din egen takt, på grund av släktbesök.

Jag hoppas att detta är sista gången du behöver känna så här. Måtte tiden fram till v.39 fyllas av glädje och sysslor som gör dig glad!

*kramkramkramkramkramkram*

• Ninnnis

*blinkar tillbaks till Daa och hoppas att vi kan samlas till en mastodontfika i juli*

• Villemoa

Blommis: vad bra att du sa ifrån!! Och gråt på du bara medan du klipper gräs. Många, många kramar från huvudstaden!

• Fru Bygg

Godmorgon alla!
    Nu drar Ella och jag till Blekinge för att fira midsommar! Maken kommer imorgon och då har vi semester i sex långa veckor tillsammans! JIPPIE!

Önskar er alla en underbar midsommar! Skickar ut många kramar i internetvärldens så ni alla kan fånga ett par!

• passionsblomman

Jag vill bara logga in och önska er allihop en riktigt skön och rolig midsommarhelg!
    Nu är det slutspurten på attt fixa i ordning här, vilket bla innefattar att gå ut och plocka undan livsfarliga saker som yxor och annat som ligger framme. Det kommer ju för tusan små barn hit, varav en mycket företagsam treåring....
    Bädda till 14 pers, putsa av badrumsporslinet, lägga ut de nytvättade trasmattorna, stryka dukar, skruva ihop extrabord och lite sådant där.

Sedan är det Kalmar, lite inköp-jag tänkte försöka se om det kan finnas en klänning/tunika att hänga över min lekamen på midsommarafton. Åsså ska den här floristen visst fixa lite dekorationer till festbordet, jamen ¨då behövs det ju blommor...

Ja, ni vet hur det är innan det kommer folk!
    Sedan, när de kommit, så lär det inte bli tid för BT. Så vi får se när jag kikar in nästa gång. Hoppas ni också har fullt upp heeeeeeeeeela veckan, så jag inte har trehundrafemtio sidor att läsa ikapp!

Nu ska jag ha lite kaffe och sedan vika tvätt. Kram på er alla!

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-06-23 10:21:01 följande:
    Jag vill bara logga in och önska er allihop en riktigt skön och rolig midsommarhelg!Nu är det slutspurten på attt fixa i ordning här, vilket bla innefattar att gå ut och plocka undan livsfarliga saker som yxor och annat som ligger framme. Det kommer ju för tusan små barn hit, varav en mycket företagsam treåring....Bädda till 14 pers, putsa av badrumsporslinet, lägga ut de nytvättade trasmattorna, stryka dukar, skruva ihop extrabord och lite sådant där.Sedan är det Kalmar, lite inköp-jag tänkte försöka se om det kan finnas en klänning/tunika att hänga över min lekamen på midsommarafton. Åsså ska den här floristen visst fixa lite dekorationer till festbordet, jamen ¨då behövs det ju blommor...Ja, ni vet hur det är innan det kommer folk!Sedan, när de kommit, så lär det inte bli tid för BT. Så vi får se när jag kikar in nästa gång. Hoppas ni också har fullt upp heeeeeeeeeela veckan, så jag inte har trehundrafemtio sidor att läsa ikapp!Nu ska jag ha lite kaffe och sedan vika tvätt. Kram på er alla!

Kram!

• Ninnnis

Kram och trevlig midsommar, Blommis!  Du vet att jag smsar dig om jag tycker du är borta för länge

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...