• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Sonja68

Ninnnis skrev 2010-06-21 12:20:38 följande:
    Det känns alldeles för futtigt med ett skit och en ledsen smiley. Ingen smiley i världen kan beskriva den orättvisa det är att det blev minus för er, Blommis.F*n också!

Jag känner också för att dra världens svordomsramsa... men det hjälper ju inte. Jag är så ledsen in i hjärteroten för er skull älskade Blommis!

• Fru Bygg

Kryper in under filten med Blommis och tar med mig en stor stor glasskål med mycket chokladsås på!

Det skär i mitt hjärta att höra om ditt minus, Blommis! Saknar ord just nu!

• andbeyond

O nej! Blommis du söta fina så ledsen jag är för er skull!

*kramar om massor och länge*

• Fru sy

Fick fick precis besked från mannens burkprov, och det såg mycket BRA ut!!! Kändes så skönt att få veta.

*Kryper upp till blommis med jordgubbar och glass*

• lanovia 08

Fru Sy vad bra! Ett hinder mindre att ta sig förbi.

• lanovia 08

Instämmer. Finns inte ord eller svordommar nog för orättvisan.

Sonja68 skrev 2010-06-21 12:44:32 följande:
      Jag känner också för att dra världens svordomsramsa... men det hjälper ju inte. Jag är så ledsen in i hjärteroten för er skull älskade Blommis!

Ninnnis skrev 2010-06-21 12:20:38 följande:

Det känns alldeles för futtigt med ett skit och en ledsen smiley. Ingen smiley i världen kan beskriva den orättvisa det är att det blev minus för er, Blommis.F*n också!
  • lanovia 08

Nu skall jag återvända till energisk dotter. Vad hände??? Vem tryckte på onknappen??? Helt plötsligt har vi en dotter som helst av allt inte sover det minsta på dagen och bara spritter hela hon av ENERGI!!!! Min lilla älskling.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...