• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Fru Bygg

    Godmorgon alla tjejer!
    Idag skiner solen från en klarblå himmel underbart!

    Ninnnis, jag tar gärna en lugn fika i det fina vädret om det är ok med er andra. Jag kommer att ha gått större delen av dagen, så risken är att jag är lite trött i kroppen. Men det är bara min tanke.. Vad känner ni andra?

  • Fru Bygg

    Ja, Ankan, du kanske också kan idag. Hade varit så skoj att träffa dig och lille B. Allt bra med er?

  • Fru sy

    Skolavslutning idag!!! Bara 3 dagar kvar att jobba sen är det sommarlov och semester i nästan 8 veckor. JIPPI

  • Fru Bygg

    Fru Sy, härligt med långsemester snart!

    Jag har tappat bort adressen till din blogg, kan du inte inboxa den igen?

  • Hvidbrud

    När jag läser om er lärare som går på sommarlov bu har jag nästan lust att omskola mig till lärare. Min mamma var lärare och det var så härligt att ha henne hemma hela sommaren och på eftermiddagarna. Men vad tar det? 4,5år? Då är jf ju nästan pensionär när jag är klar?!

  • Ninnnis

     


    Fru sy skrev 2010-06-16 08:08:50 följande:
    Skolavslutning idag!!! Bara 3 dagar kvar att jobba sen är det sommarlov och semester i nästan 8 veckor. JIPPI

    Åh vad härligt! *inte ett dugg avis*

  • Ninnnis

     


    Hvidbrud skrev 2010-06-16 08:22:45 följande:
    När jag läser om er lärare som går på sommarlov bu har jag nästan lust att omskola mig till lärare. Min mamma var lärare och det var så härligt att ha henne hemma hela sommaren och på eftermiddagarna. Men vad tar det? 4,5år? Då är jf ju nästan pensionär när jag är klar?!

    Ånej, SÅ gammal är du inte!

  • Ninnnis

    Fru Sy, har indianvärken lagt sig?

    Jag har också indianbesök, men jag får inte så förfärligt ont (tack och lov).

  • Fru E

    Fika låter bra i solen


    God morgon förresten, hade lektion halv åtta så är lite mör efter tre tidiga morgonar och sena kvällar. Gick sisådär att köra idag, konbanan gick ok men han lät mig köra först hem och jag hittar inte så lite svårt att planera körningen då mummel mummel......

  • Fru E

    Fru Sy-härligt att vara ledig i 8 veckor nästan så jag blir avundsjuk eller ja det BLIR jag


    Hvidis-det är aldrig för sent att skola om sig

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...