• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • MSW

    Passar på att smita in här och önska er en riktigt härlig långhelg, medan maten sköter sig själv (www.ica.se/recept väldigt smidigt att laga, hoppas att det är gott också) och maken ännu inte är hemma!


    SÅ, ha en trevlig helg! Kommer nog åtminstone vara inne och läsa, men brukar inte bli så mycket tid till att kommentera!


    Puss och Kram!

  • viktualia

    Kram på nenne!!


     


    Och det känns lite mysko att dra igång helgstämning.. själv sitter jag dock i dofterna av ett kladdkakebak.. gaaaaa vad gott det luktar... Så jag tar nog och cyberskickar halva långpannan till September!

  • viktualia

    MSW - såg gott ut!! Själv har jag bakat kladdkaka med lite havregryn i - jättegott och lite "tuggigare" än vanlig!

  • Ore

    KRAM till september, fasen vad tråkigt!!! Och som sur grädde på moset så hade du hunnit berätta för en del också...


    Lappis: Hoppas skrivandet går bra. Om du inte har några kriser i förhållandet så finns det ju säkert en del "irritationsmoment, som ni säkert löser på ett bra sätt (bra kommunikation?) Kanske kan du skriva om det istället... Så får du kanske fram en bild som är mer trovärdig än om man skriver att "vi tycker aldrig olika om saker och ting, och bråkar aldrig". Inte för att jag tror att du skulle skriva så, men...


    Livsåskådning är litet värre, förstås.


    Har nu röstat även på Televinken


     

  • Parnassia

    Vilka tråkiga nyheter som möter en här idag. Kram till September! Vad orättvist livet är ibland. Kram igen!

  • fru AM

    Nej!  


    Stor kram till Start September ... och till din familj. Tänker på er!

  • viktualia

    Nu loggar jag ut och återkommer troligen inte förrän på söndag. Sköt om er och ha en mysig helg - så gott det går!!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen