• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • start september

Här var det helglugnt...

Efter en eftermiddag med smärta och blod är jag inlagd nu. Tydligen hade det mesta kommit hemma, men det fattade inte jag. Har jag lite tur kommer resten av sig själv (med tabletthjälp alltså) och då slipper jag operation. Vore jätteskönt.

Det är onödigt och fördjävligt att det blev så här, men jag försöker tänka framåt istället och se något lite positivt i att jag hinner läsa någon deckare och så.

Fördriver just nu  tiden med surf och lite shopping till lilltjejen inför semester, slänger därför ut lite frågor. 

Någon som vill tipsa om simpuffar eller annat till en tvååring som inte har repekt för vatten utan slänger sig ut? Finns det något som både kan vara kul och kännas lite säkert?

Någon som köpt bra badskor till barn ?

Andra jättebra reseprylar till tvååringar?

• porchez

stor kram till September! så fruktansvärt hemskt! Det kanske du redan har skrivit men vilken vecka var du i?

• porchez

ego - skulle precis på en film-kväll/dejt med en kille. Sen är tåget inställt
    Så nu sitter jag här sminkad och piffad men har redan bytt om till myskläder och funderar helt ärligt på att gå och lägga mig, den här dagen blev ju inte som jag tänkt mig

• porchez

det skumma är att han inte svarar på mitt sms, tänk om han inte tror på mig att tåget är inställt menar jag, på nätet står det fortfarande att de går...!

Nej så dum kan man inte vara, hoppas jag...

• _koko_

start - Finner inga ord. Samtidigt som det säkert är en tröst att ni redan har ett barn måste det vara oerhört jobbigt att behöva gå igenom det här och samtidigt fungera tillräckligt mycket för att ta hand om henne. Stora varma kramar till er, hoppas verkligen att detta är sista gången du ska drabbas av detta!! Ni är flera om sorgen men det är ju din kropp som tvingas utstå all fysisk skit.

http://www.lekmer.se/varumarke/Swimpy - De har flythjälpmedel som inte är uppblåsbara, vilket enligt bekanta till mig är smart, iaf om man har barn som gärna pillar på allt.

Sen fick vi jättebra badskor på köpet när vi köpte ett par vanliga skor på Vincent förra våren. Tror de kostade under hundringen om man betalade för dem, fast nu kan jag inte hitta dem på deras hemsida.

• _koko_

porchez - Men vilken otur!! Skittåg! Hoppas han inte står och väntar då, jag vet hur dålig koll jag brukar ha på min telefon...

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen