• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • fru AM

Telis: vilken storlek köper du till Televinken nu? Har som projekt att sortera våra urvuxna baby- & barnkläder för försäljning. Är ni intresserade?

• Fru E

God Morgon!

*GÄSP*

Gissar på att jag somnade någon gång efter 2 i natt och kl 7 ringde klockan, hade god lust att somna om men då hade kanske läkaren inte blivit så glad
    Var stört omöjligt att somna igår trots att vi la oss hyfsat i tid, antagligen nerverna som spökade inför dagens äp.

Tittar in i eftermiddag igen när drogruset lagt sig

Snorkis-usch otäckt med maken men tur att han är bättre nu

Porchez-när blir det dejt med killen igen?

Vänner-roligt att du tittar in här ibland

• MSW

Kikar in bara för att säga lycka till, till fruE!(med make)

• Mrs  B

Godmorgon!!!

Tittar in en runda i väntan på en rörmockare, som jag undrar om han verkligen kommer. Han är nämligen 20 min sen redan...... '

Hinner inte alls att läsa här nu när jag jobbar 100%, men har FB i min mobil så där kommer iaf några uppdateringar från mig.

Ska försöka läsa ikapp lite nu.....
  • Mrs  B

Lappis = Trevlig resa!!!!!

September = Stor kram till er!!!!!!!!!!!! Usch att det ska hända! Vet hur det känns och det är verkligen inget roligt..... Vi hade vårt MF i vecka 18 och jag fick en vanlig förlossning och det var verkligen inget roligt.

Att berätta = Vi har valt att berätta efter vecka 12 ifall det skulle bli mf, men nu fick vi ju mf efter vecka 12 och det tyckte jag jag väldigt jobbigt för alla undrade ju.....

• Telis

AM, nu är det storlek 68 och 74 som gäller och självklart är jag intresserad om du har något att sälja. Många av favoritsakerna nu är Hektors från början, dom är ju finare och mjukare än nyköpta kläder!

• Telis

Jättejättestort LYCKA TILL idag, EA!! Hoppas på många fina ägg!

• Mrs  B

Nu har rörmockaren varit här. 40 minuter sen, men jobbet tog inte ens 5 minuster. Han hade inte heller en förklaring till att han var sen.....

FruE = Håller tummarna för dagen!!!!!!!!

• Telis

Ni som har slutat amma, hur gjorde ni? Jag trodde att det bara var att sluta eftersom jag ändå inte haft så mycket mjölk men nu läcker det. Ska man bara ignorera det eller borde man fortsätta pumpa ur men trappa ner ännu mera? (Jag har ju bara pumpat ur två gånger om dagen förut så jag skulle ju kunna gå ner till en gång om dagen i så fall ett litet tag.) Men någon gång måste ju ändå vara sista gången man ammar/pumpar ur och då borde man ju rimligtvis ha lite mjölk kvar?

• porchez

Fru E håller mina tummar för dig!!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen