• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Heloise

    Hej hopp i lingonskogen!


     


    Nu är vi hemma igen, det var trevligt i gbg, men jag kom hem tröttare och fattigare än när vi åkte( hur kan det vara möjligt?)


    Jag såg bröllopet, och tyckte att det var jättefint, grät lite hormontårar och tog ett bad  under kungens tal!


    På söndagen var jag på Pier Pressure och såg en massa bra band, grämer mig över att jag vale HIM( som sög) över Johnossi( som tydligen var helt grymma) menmen man kan inte göra rätt jämt.


    Dessutom kände jag Julle röra sig för första gången i hissen på Universeum igår runt 11:30. Så häftigt.


    Hoppas du får ha en bättre helg nästa helg Sonja!


    Ha en trevlig sememster Cantaton


    Det här var min semester, nu är jag inte ledig förrens v 33. Jag vet inte vad ajg tänkte på om jag ska vara ärlig, men nu är det försent iaf, och jag ser att klockan är jättemkt och jag måste till jobbet om 20 minuter

  • Sonja68

    Hej!

    Igår var det en småjobbig dag. Omtumlande och lite hoppfull på morgonen och jobbig, lång kväll med källarrenovering, tjafs och för lite sömn.

    Idag skiner solen, men det är ändå kalla vindar i luften.
    Jag kunde dock inte vänta med att ta fram midsommarstassen som jag fick av min make och mina barn i morsdagspresent. En humörhöjare

    http://www.miinto.dk/p-29282-style-x-lexa-dr


    och dessa till, men VITA:
    http://www.comparetights.com/oroblu-jodie-fashion-leggings/

    Liz, hur är det med Lasse och hur går det med flytten?
    Tänker på er.

  • Sonja68

    Blommigt är egentligen inte min stil, men va tusan, i midsommartider går det väl an. Tunikan är faktiskt snyggare i verkligheten, sitter jätte fint och puffärmen är mer markerad. Jag som trodde att jag aldrig mer skulle ta på mig puffärm... hihi!

  • Soldemor

     


    Sonja68 skrev 2010-06-23 08:27:50 följande:
    Hej!Igår var det en småjobbig dag. Omtumlande och lite hoppfull på morgonen och jobbig, lång kväll med källarrenovering, tjafs och för lite sömn.Idag skiner solen, men det är ändå kalla vindar i luften.Jag kunde dock inte vänta med att ta fram midsommarstassen som jag fick av min make och mina barn i morsdagspresent. En humörhöjare www.miinto.dk/p-29282-style-x-lexa-droch dessa till, men VITA:www.comparetights.com/oroblu-jodie-fashion-l
    Vad snyggt!
  • Im yours

    Sonja; Allt har liksom stannat till. Lasse har legat inne på Akademiska i Uppsala för utredning i nästan en hel månad. Då han själv säger att han mår dåligt ........ då vet man att det är illa. Det konstiga är att jag på nått sätt känner att det kommer att gå bra till sist. 


    Vad gäller flytten så ska Myrorna komma hit och hämta 75% av mina prylar. Har gett mig den på att bara behålla 25% och det är banne mig det bästa belut jag fattat på år och dar. Hmmmm ...... nej som sagt ....... känns som om tiden stannat till, sover mycket och tar bara vardagliga beslut.


    Det känns som att vi-känslan, jag och Lasse har fastnat i mitt medvetande. Så nu känns det faktiskt väldigt ensamt och lite kallt.


    Iaf är det uppiggande att kunna ta del av vad som försegår i alla mina tantvänners liv, så även om jag skriver lite mindre inlägg så hänger jag med i svängarna:)


    GLAD MIDSOMMAR TILL ALLA!!

  • Sonja68

    Hej alla! Vill önska glad midsommar. Hoppas ni får njuta och koppla av.
    Själv ska jag avsluta den hemska renoveringen i källaren tillsammans med sur make
    Men ikväll ska vi grilla med kompisar och kolla på nya Beck.
    Imorgon hem till byn och traditionellt midsommarfirande med midsommarstång och allt. Sen grillfest hos kompisar på kvällen. Så liiiiiiite avkoppling tänker jag unna mig.

    GLAD MIDSOMMAR!

  • Soldemor

    I morgon blir det mest handla mat här och där och städa lite och kanske grilla på kvällen. Det är bara jag som äter midsommarmat, så det blir inte så stort. Men jordgubbar blir det, självplockade på altanen! Kan nog bli sisådär 20 st. På lördag jobbar jag, sedan skall vi åka till Helsingborg med Amarettos uppfödare, för att äta på båtarna. Det har maken och jag gjort nästan varje år sedan vi träffades.
    Förresten har vi 17-års förlovningsdag i morgon!

Svar på tråden Tantvarning del 8