• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Aleta

Passionsblomman, jag såg det där också...
    Hur är det med dig?
    Håller veden på att knäcka dig?

• Sonja68

Daa!!! Det kallar jag GODA NYHETER!!! ♥ ♥
    HURRA!!!!! Jag håller tummar och tår och ber samtidigt. Sköt om dig/er!

• Soldemor

passionsblomman skrev 2010-06-18 12:06:28 följande:
    Det var en gång en XXXXXX-09 som smög omkring med betongkängorna på.Tänk att......det kommer flera taram-tar-am-taram!

Ja, det är nästan så man skulle kunna tro att de är släkt!

• Soldemor

Daa skrev 2010-06-18 12:10:59 följande:
    Hej på er. Här kommer en uppdatering kring mina gravidfunderingar: igår gjorde vi ett tidigt ultraljud för att tjuvkika lite. Jag tyckte att det var så jobbigt bli rädd varje gång jag fick en märklig känning från tjejmagetrakterna och kände att om den som bor där inne har dött så vill jag veta det nu. Steget från min lite väl negativa inställning till verkligheten blev ofattbart långt. För vi fick veta inte bara att den som bor där inne lever, utan också att den har sällskap. Om allt fortsätter att utveckla sig som det ska så blir vi tvåbarnsföräldrar i januari! Det verkar som att förböner och tumhållningar fungerar den här gången.

Såpass!  Dubbelgrattis då!

• Soldemor

passionsblomman skrev 2010-06-18 12:06:28 följande:
    Det var en gång en XXXXXX-09 som smög omkring med betongkängorna på.Tänk att......det kommer flera taram-tar-am-taram!

Det var i vintras någon gång, eller hur?

• Heloise

Men Daa, vilken underbar nyhet, vad glad jag blir för er skull!

• passionsblomman

Aleta skrev 2010-06-18 12:44:27 följande:
    Passionsblomman, jag såg det där också...Hur är det med dig?Håller veden på att knäcka dig?

Nädå, inte veden, men väntan...

Fast idag har vi haft fullt ös med skolavslutning och sedan hade vi lovat sonen att hitta på något ihop för att fira sommarlovet och att han varit så duktig det här läsåret.
    Så vi har varit på heldag i Kalmar, med restaurang, Bowling, glass i stora lass, flanerande osv. Nu är vi proppmätta och dyngtrötta. Och nöjda.

• Aleta

Härligt med familjedag!{#lang_emotions_smile}

Imorgon drar jag och barnen till Askersund. Jag ska träffa en kompis och hennes barn där. Båda våra män spelar på tradjazzfestivalen där så vi passar på att hälsa på dem och lite annat folk. Lite nostalgiskt för oss två, vi har spelat många gånger på den jazzfestivalen med tjejbandet vi hade.

• MittiPrickBrud

Long time no seen...
    Nu är jag här igen.
    Kramar om och hastar vidare. I morgon sjunger jag egen specialskriven sång på ett prinsessbröllop. Nej, inte _den_prinsessan dårå..
    Ska bli kul och lite pirrigt måste jag erkänna.

Daa.,så himla kul !!!! Stort grattis!
    Jag hinner inte läsa in mig på allt som händer just nu, men återkommer efter helgen. Puss o kram alla söttanter som jag saknat så.
    <3<3<3<3

• Cantaton

Lycka till!

MittiPrickBrud skrev 2010-06-18 23:18:35 följande:
    Long time no seen... Nu är jag här igen.Kramar om och hastar vidare. I morgon sjunger jag egen specialskriven sång på ett prinsessbröllop. Nej, inte _den_prinsessan dårå.. Ska bli kul och lite pirrigt måste jag erkänna. Daa.,så himla kul !!!! Stort grattis!Jag hinner inte läsa in mig på allt som händer just nu, men återkommer efter helgen. Puss o kram alla söttanter som jag saknat så. <3<3<3<3
Svar på tråden Tantvarning del 8