Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Passionsblomman, jag såg det där också...
Hur är det med dig?
Håller veden på att knäcka dig?
Daa!!! Det kallar jag GODA NYHETER!!!
♥ ♥
HURRA!!!!! Jag håller tummar och tår och ber samtidigt. Sköt om dig/er!
Ja, det är nästan så man skulle kunna tro att de är släkt!
Såpass! Dubbelgrattis då!
Det var i vintras någon gång, eller hur?
Men Daa, vilken underbar nyhet, vad glad jag blir för er skull!
Nädå, inte veden, men väntan...
Fast idag har vi haft fullt ös med skolavslutning och sedan hade vi lovat sonen att hitta på något ihop för att fira sommarlovet och att han varit så duktig det här läsåret.
Så vi har varit på heldag i Kalmar, med restaurang, Bowling, glass i stora lass, flanerande osv. Nu är vi proppmätta och dyngtrötta. Och nöjda.
Härligt med familjedag!
Imorgon drar jag och barnen till Askersund. Jag ska träffa en kompis och hennes barn där. Båda våra män spelar på tradjazzfestivalen där så vi passar på att hälsa på dem och lite annat folk. Lite nostalgiskt för oss två, vi har spelat många gånger på den jazzfestivalen med tjejbandet vi hade.
Long time no seen...
Nu är jag här igen.
Kramar om och hastar vidare. I morgon sjunger jag egen specialskriven sång på ett prinsessbröllop. Nej, inte _den_prinsessan dårå..
Ska bli kul och lite pirrigt måste jag erkänna.
Daa.,så himla kul !!!! Stort grattis!
Jag hinner inte läsa in mig på allt som händer just nu, men återkommer efter helgen. Puss o kram alla söttanter som jag saknat så.
<3<3<3<3
Lycka till!