• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Heloise

    Sen så har min hjärna blivit slö, och jag ser nu i efterhand att det saknas en hel del ord, både här och där i mitt inlägg {#lang_emotions_dreamer}

  • Soldemor

     


    Heloise skrev 2010-04-22 09:07:49 följande:
    Sen så har min hjärna blivit slö, och jag ser nu i efterhand att det saknas en hel del ord, både här och där i mitt inlägg

    Du kan utan problem skylla allt på ditt välsignade tillstånd! {#lang_emotions_wink}

  • Heloise
    Soldemor skrev 2010-04-22 09:10:23 följande:
      Du kan utan problem skylla allt på ditt välsignade tillstånd!
    Du har så rätt Solde, jag kan skylla allt på det

    Jag är inte galen, jag är {#lang_emotions_gravid} hahahaha

  • Im yours

    Minns då jag väntade minstingen, o sommarvickade på sjukhusets journalavdelning. Det var men inte ska väl du göra det, o vänta så öppnar jag den dörren. Nej, nu har du jobbat på tok för länge utan rast etc etc ........... En mycket behagfull tillvaro

  • Sonja68

    Benen är lite mindre svullna nu, indianerna har dragit vidare! Men efter en hel dag på jobbet är de svullna, fastän jag har ett stillasittande jobb.

  • Heloise
    Sonja68 skrev 2010-04-22 10:03:13 följande:
    Benen är lite mindre svullna nu, indianerna har dragit vidare! Men efter en hel dag på jobbet är de svullna, fastän jag har ett stillasittande jobb.
    Då tycker jag helt klart att du ska prova stödstrumpor en dag! Jag trodde aldrig att det skulle bli en sådan skillnad, men det är sanslöst så skönt det är med stödisar! Sen förebygger de åderbråck också.
  • Sonja68

    Heloise; var köper man stödstrumpor? Man måste väl prova så man får rätt storlek och så, eller hur funkar det? *förvirrad tant*

    Är de dyra

  • Heloise

    Jag köpte mina på apoteket, de mäter din vad( tjockaste stället) och så utgår de efter det måttet samt din skostl, nä inte alls dyra( tycker jag) min kostade typ 130kr för ett par, och det är det helt klart värt!

  • Heloise
    Im yours skrev 2010-04-22 09:42:55 följande:
    Minns då jag väntade minstingen, o sommarvickade på sjukhusets journalavdelning. Det var men inte ska väl du göra det, o vänta så öppnar jag den dörren. Nej, nu har du jobbat på tok för länge utan rast etc etc ........... En mycket behagfull tillvaro
    Nja jag skulle inte tro att jag får en sådan behandling på mitt jobb, är väl snarare så att man får passa sig för att gnälla. Varit gravid och fött barn de har de alla gjort både en och 4 ggr
  • passionsblomman

    Kjell, jo, just precis. Jag tog som av en händelse upp den reklamsnutten i mitt lilla utbrott igår...{#lang_emotions_djavulsk}

    Sonja, jag måste bara...den där smileyn du satte bakom Grrr nyss, förstora upp rutan med alla de små och kolla närmre. Det är en med ett plåster för munnen. Typ "jag säger ingenting jag" Men det var många av de där jag inte såg ordentligt-därför förstorade jag upp dem massor. Kolla får du se!

    Nu ska jag se om lite {#lang_emotions_coffee} kan föra in lite livskänsla i mina ådror. Det är inte ens gott när man har ont i halsen, men det hjälper mot huvudvärken.
    Snart måsste jag vara lite pigg, för sonen och jag ska åka och köpa nya skor. De gamla är för trånga och det är match på söndag. (De han fick av dig Tinker blir lagom nästa år, han har småååå fötter precis som sin mamma och pappa)

    I´m yours, var rädd om dina footblad som Tony skulle sagt.

    Heloise, ja jösses, då kommer du få både direktiv och historier på jobbet...

Svar på tråden Tantvarning del 8