• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68

    Godmorgon!

    GRATTIS VILLEMOA PÅ FÖDELSEDAGEN! HURRA, HURRRA HUUUURRRRAAAA!

    Vilka fina magar tjejer, och Bruttan dina töser är helt underbar. Vilka mysiga bilder när de kramar din mage

    Eeeeh... vår?! Vad är vår för något? Har precis pulsat mig igenom 30 cm nysnö här på gården på jobbet. Har "trasat" och snöat hela natten mot söndag och hela dan igår.
    Min bror kör plogbil non-stop i princip. Förutom de obligatoriska pauserna som de måste ta.

    Idag har jag skickat iväg T på friluftsdag. Hela skolan, även sexårs skulle vara i slalombacken. Hoppas de får roligt

  • Hvidbrud

    Graaaaattiiiiis på födelsedagen Villemoa! Hipp hipp hurra! En stor bukett tulpaner i regnbågens alla färger räcker jag dig på din stora dag! Kram!

  • Ninnnis

    Hej tjejer!

    Grattis Villemoa! Och Blompojken

    Börjar med en stor varm kram till EA. *kraaaaam* Hoppas du snart orkar komma fram till oss igen.

    Ingis, EA och jag har kommit fram till att en BT-fika i ditt nya hus snart kunde vara trevligt! Vadå bjuda in sig själv? *blink blink*

    Vilka fiiina magar ni har! *avis*

    Blommis, hur känns det? Mår du bra?

    Jag har haft en underbar helg med en massa hundaktiviteter. I lördags var det hundträning (i ösregn, vind och 5 grader...) och igår var det hunduppvisning med tränaren och ca 50 andra ekipage. Plutten var så duktig! Som belöning satte vi upp hans nyinköpta agilitybana igår, han tyckte det var jättekul! Fast det var nästan lika kul att springa bredvid/under hindrena eller under/ovanpå tunneln...

    Killarna är på väg till Sthlm nu, de kommer hem på torsdag sen är det långhelg igen

    Leksi, vi har det faktiskt väldigt bra, jag maken och vovven. Ibland måste jag påminna mig själv om det, det glöms lätt bort när livet känns jobbigt...

  • Ninnnis

    Daa, vad tråkigt att du hade en deppdag igår. Och med snö dessutom... Kunde maken pigga upp dig eller var han också nere? Hoppas idag är en bättre dag. Kram!

  • Ninnnis

    Lanovia, klart det är jobbigt att vara ifrån lilla E så länge! Det är inte alls konstigt eller löjligt, det låter snarare naturligt. Skönt att det kom hem sen och att de hade haft en trevlig pappa-dotter dag

  • ingenjörsbruden

    Bruttan: hahahaha inte skulle du ha magen bland de starka bilderna! Den var ju superduperjättefin! *längtar tillbaks till min goa fina mage*
    Dreglade lite en stund över tårtorna osså......*dregeldregel*

  • ingenjörsbruden

    Blommis: *gör vågen för blompojken...eller grodden kanske man kan säga?! * Va härligt att få sätta fingrarna i trädgården o få pyssla! DÅ är det vår tycker jag!
    *norpar en rejäl bunt med ris o sätter i vatten*

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan