• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

    *kramar om er båda*


    passionsblomman skrev 2010-02-24 17:08:35 följande:
    Blä! *kramas med EA inför det stora läskiga som börjar*
  • Hvidbrud

    Hemma igen efter en härlig träff med härliga madammer och bebisar! E rev lilla e så det blev märke.... Förlåt! Hoppas det är glömt till nästa träff, så hon inte hämmas .
    Ingis hus är underbart! Det har de gjort jättebra! Och trevlig stämning och allt.
    Litta tosiga mossor är vi allt!

  • Daa

    Maken kom hem från jobbet och var på trotshumör. Den fysiska ansträngningen det innebar har fått mig att börja hosta nåt våldsamt igen.

    Han går igenom nån sorts kris och det beror på att han registrerade sig på facebook igår. Han verkar rädd att han måste adda sin svåger och svägerska som vänner.

  • Fru Bygg

    Nu är även vi hemma och har fått lite mat i oss. Det var så trevligt att träffa Hvidis, Lilla E, Ingis och Bellabus. Vilket underbart hus som Ingis har byggt. Vill också ha...

    Hvidis, rivmärket är redan glömt! Ella vill gärna leka med Esther igen!

    Tack tjejer för en trevlig eftermiddag! Era tjejer är så goa!


    Hvidbrud skrev 2010-02-24 17:36:40 följande:
    Hemma igen efter en härlig träff med härliga madammer och bebisar! E rev lilla e så det blev märke.... Förlåt! Hoppas det är glömt till nästa träff, så hon inte hämmas . Ingis hus är underbart! Det har de gjort jättebra! Och trevlig stämning och allt. Litta tosiga mossor är vi allt!
  • Jenny står brud 090801

    Hej tjejer.
    Oj vad här skrivs, som vanligt kanske man skall tillägga

    Själv har jag sportlov nu, vilket inleddes i Göteborg. Medan vi var på melodifestivalen fick vi rutan sönderslagen (på vår nya bil) och en väska snodd. Tur att jag hade tömt den på alla värdesaker iaf. Annars var det en mysig helg där med kompisar.

    Kusinen fick barn för några dagar sedan, och visst blev det en liten med det namnet som jag alltid tänkt mig. Men på något sätt har jag faktiskt lyckats släppa det, och ist kommit på lite andra fina namn. (Som jag absolut inte kommer säga till henne)

    Indianerna verkade vara på intågande i helgen, tendenser till att de var riktigt nära. Men de dök aldrig upp. Har fortfarande ont i brösten och är alldeles finnig. Är på dag 30 idag, så imorgon blir det att ringa till gyn igen.

    Imorgon skall vovven opereras, hon har fått en "knöl" under ena bröstet så veterinären tyckte att vi skulle ta bort den. Så ni får gärna hålla tummarna för att det inte är något farligt imorgon.

  • Hvidbrud

    *Klar att hålla tummar*

    får man vissla, eller är det omöjligt att indianerna uteblivit pga lyckliga omständigheter?

  • Jenny står brud 090801

    Om det är tumhållning för mig, får du gärna hålla tummarna. Även vissla. Det är klart att det skulle kunna vara uteblivna indianer pga av lyckliga omständigheter. Men det tror jag inte, vågar inte ens hoppas på det. Jag hoppades ju på att kroppen skulle fatta själv den här månaden utan tabletter. Men det blir att fortsätta... frågan är bara vad som händer nu. Om det blir fortsatt med provera eller om det blir något annat? Något som har en aning eller gissning?


    Hvidbrud skrev 2010-02-24 21:20:35 följande:
    *Klar att hålla tummar*får man vissla, eller är det omöjligt att indianerna uteblivit pga lyckliga omständigheter?
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan