• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

Ninnis, visst finns Ellen kvar. Men jag förstår ju hur de tänker som vill träffa henne ofta, det händer så mycket från vecka till vecka när de är så här små och växer fort. Men vi kan ju omöjligt träffa alla familjemedlemmar en gång i veckan.

Ja det går jättebra med dem. Hunden bryr sig inte mycket om henne och när hon gör det är det nyfiket och beskyddande.

• Ninnnis

Kram på dig Daa!

Du är ju en stor del i att jag blev på bättre humör

Jag tror (som du vet) också det är bra, kanske tom nödvändigt, att bryta ihop ordentligt så länge det behövs. Däremot måste jag för egen del akta mig så att jag inte bara fortsätter älta det, utan att jag faktiskt ser till att komma igen när jag har brutit klart.

• Ninnnis

Vad skönt!

lanovia 08 skrev 2010-02-24 10:15:42 följande:

Hunden bryr sig inte mycket om henne och när hon gör det är det nyfiket och beskyddande.
  • Ninnnis

Daa, jag är ju optimistiskt lagd när det gäller andra, men pessimistiskt lagd när det gäller mig själv... Det är det jag menar med att jag ska börja leva som jag lär.

• lanovia 08

Leva som man lär är inte alltid lätt.

Ninnnis skrev 2010-02-24 10:18:15 följande:
    Daa, jag är ju optimistiskt lagd när det gäller andra, men pessimistiskt lagd när det gäller mig själv... Det är det jag menar med att jag ska börja leva som jag lär.
  • lanovia 08

Ja det är skönt.

Hur går det förresten med eran hund och åksjukan?

Ninnnis skrev 2010-02-24 10:17:16 följande:
    Vad skönt!lanovia 08 skrev 2010-02-24 10:15:42 följande:
  • Ninnnis

Det går betydligt bättre, tack. Han kräks fortfarande ibland, men det är numera ganska sällan, lyckligtvis.

lanovia 08 skrev 2010-02-24 10:21:41 följande:

Ja det är skönt.Hur går det förresten med eran hund och åksjukan?
  • Daa

Ja, det är ju så enkelt att vara positiv när det gäller andra. VARFÖR ska det vara så svårt för egen del?
    Jag hejjar på dig. *gör hyperkäck tummen upp*

Ninnnis skrev 2010-02-24 10:18:15 följande:
  • Ninnnis

Right back at ya!

Daa skrev 2010-02-24 10:23:23 följande:
    Jag hejjar på dig. *gör hyperkäck tummen upp*
    Hädanefter ska jag vara lika snäll mot mig själv som mot andra. När jag bestämmer mig för hur jag ska förhålla mig till en rådande situation ska jag tänka "vilket råd hade jag gett någon annan som var i samma situation"? Sen ska jag försöka lyda mitt eget råd
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan