Alex- Ja kolla upp det med runda bord gumman, det kanske går? :)
Ang. uderkjolen, jag har ju änsålänge den med tre ringar och är ganska nöjd, men imorgon ska jag testa den med ringar o mer tyll, har nämligen semester from. imorn.
Mirey- Tack för tipsen!
Idag var vi till tälje, lämnade in antalet personer och fick ett förslag på hur borden kan se ut. Det blir runda bord, kilili, det blir något enstaka långt bord till hans kompisar, det kvittar :)
Vi är så nöjda! Jag bytte utseende på tårtan. Det blir en våningstårta med en höjd på 1,5 m, förutom bordet, den kommer att vara cremevit och dekorerad med små detaljer, sen kommer den att vara dekorerad med rosor i champagne och vinrött, som ett "vattenfall" av rosor, typ som tårta nr ett brollopsplanering.blogg.se/images/2008/tartor2_16396901.jpg men mkt större o med äkta rosor :)
Vår fotograf är så jäkla rolig, kommer bli mkt naturliga leenden o skratt kan jag tänka mig. Känns super! Hoppas bara att det är fint väder..
MÅSTE BARA SKRIVA EN SAK!! Min svägerska och tärna, har ju berättat om hennes stenålderssmak, hon ska ju ha en lila klänning med silver detaljer på, och hon ska ha silverskor till det...som att det inte är tillräckligt att hon inte frågar mig om klänningen, så går hon bakom min rygg och pratar med min svärmor om hennes bukett. Istället för att höra med mig om hur det går med blommorna så säger hon till svärmor att hon önskar rosor i silver!!!?? Fattar ni hur pantad kvinna hon är. Min svärmor hade försökt prata bort det genom att säga att det är paret som bestämmer o att det är floristen som kommer med smakråd osv. Hursom, när min fästman fick höra detta (jag var inte med då) så blev han asförbannad och bad sin mamma att inte ta upp detta då tärnan själv ska ta upp det med berörda personer (paret!!!). Trots det så tar hon upp det idag inför bröllopssnubben. Jag sa att jag vägrar, svärmor vill inte heller att det ska vara silver, men de är mesar inför henne..
VIken uppsats, men ni förstår..*suck*!! Är iaf nöjd med min älsklings inställning o att han står på min sida.
Tack o hej :)