godmorgon barn! =)
Ang blodproverna så har dem i libanesiska kyrkor iaf, att man måste ta blodprover för att se så man inte matchar med blodtyperna, då får man inte gifta sig enligt den katolska kyrkan (maronitiska tillhör där då) så dem vill se till så jag och josef har för olik blodtyp och vi får friska barn tillsammans, dem viger inte om det finns risk för andra. Dock undrar jag, hur vet en präst det liksom? Jag menar, om man inte är släkt så ska man få friska barn hur som, det är ju guds vilja enligt min åsikt om man får sjuka barn osv. Men men, vi ska ta dem testerna om 10dgr iaf, vi ska skicka ner papprena sen. Sen ska vi även gå till en katolsk präst här i Malmö och be om en vigsel förberedelse där han ska gå igenom vad det innebär och gifta sig o ansvar/respekt osv osv, sen ska han skriva under på den och vi ska skicka in även den. Uft! Vad papper dem vill ha!
Meis, skitbra val av bilar, tror också jag vet vad du menar, då vi har likadana, haha Fast också nyare modeller, det ska bli hur gott som helst!
Alex, vad hade ni för bilar? Det tror jag inte jag vet. Och tjejer, har ni till båda föräldrarna och tärnor eller hur gör ni då?
Min frisör tar omkring samma Meis, 2500 men då är mamma, mina tärnor, blomsterflicka och jag själv inkluderad också för det priset. Samma sak med sminkösen. Så han är skit snäll, jag ska ner lördagen ju, sönd ska jag åka för mina klännning och månd för hår & sminkprovningen. Borde räcka ju med tid? Sen ska Ullis komma ner Onsd och då får hon sin klänning, vi har valt ut 2 olika klänningar till tärnorna men i samma färger, skit fina verkligen!
Vill ni jag mailar lite bilder Alex & Meis? Jag har lagt in bilderna nu iaf.. Säg till mig bara.
Har nog inte din mail meis men skicka den isf så mailar jag bilderna sen =)
Alex, vad är det för ismaskin du ska ha? haha, hänger inte med? =)
Men nu får jag dra till jobbet iaf, måste in tidigare och planera som vanligt! Uft, vad allt rullar på nu asså..
ha en fin dag!