• Chris24

    Orientalisk Bröllop! Del 3

    Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

    Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

    Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

  • Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Chris24

    hmm, det är ju verkligen synd att du ska ställa in ditt bröllop nu? Det måste väl dina föräldrar förstå också om dem nu avbokar o komma ner, vad dem gör och vad det innebär för dig?

    Lycka till med allt, hör av dig om hur det gick, hoppas dem ändrar sig och inser hur viktigt detta är för er och dig att dem kommer ner!

  • Alexxxi

    Men Jessica, om ni bokar om kan dem komma det datumet då?

  • mrsya

    Hej på er

    Ni verkar vara mysiga tjejer :)
    Jag är syrian och ska gifta mig 17:e april. Kul med en orientalisk tråd :)

    Vi har bokat det mesta. Har bara problem med sminkning. Vem ska sminka er? Ni som bokat in det...

    /My

  • Chris24

    Hej My!

    Är du syrian med namnet My? Va kul o ha dig här! Alla är välkomna hit såklart, till vår lilla klubb, hahaha..

    Vart bor du? Vilket tema blir det? Stoooort typiskt syrianskt bröllop eller? Mirey här inne har omkring 350pers på sin lista, gissa vart hon är ifrån

  • Mirey

    Jessica, fyfan din stackare!! Vad är anledningen till att de inte kan komma lixom? Kan man inte lösa detta på nått sätt? Jag fattar juh att du vill ha dom dääääär!! Ni måste göra nått?!

    Alex, ja d e ett grekiskt märke hör du inte d på namnet lr hahaha =P

    Chris, ingen fara!

    Mrsnya, välkommen!!Ja vi alla e supermysiga hehe! Vart ska du gifta dej? Jag ska på provsminkning på mån, jag kan juh säga till vad jag tyckte o så kan du ta nr? D e en tjej Alexii presenterade mej för.
    Berätta mer om ditt bröllop!! Hur många ska ni va? Om du e syrian så lär du toppa max antalet här inne på 350 pers haha!

  • JG x 2

    Blir inte att vi bokar om datumet. Tänkte åka ner vecka 8 och reka lite. Men OM det blir nått bröllop så är det den 6-7 augusti, mina föräldrars närvaro är inte styrt av datum...
    Börjar smått övergå från ledsen till Fly Förbannad!!!
    men men vi får se hur det går...
    Kommer kännas dumt att ställa in ett bröllop med 300 pers framför allt nu när vi fått så fin present från mina blivande svärföräldrar... Suck... man kan bli galen för mindre!

    Liten fråga: Vart bor allesammans???

  • Alexxxi

    mrsya, va kul att du hitta hit =) Snart är det dags för er juuuu!!
    Vart bor du?

    Mirey är först på tur här =P

    Min mamma ska sminka mig, hon e jätteduktig!! hehe =) Sminka dig själv kanske?

    Jessica, jag bor i Halmstad =p

    Miiiir, jooo jag vet att d låter grekiskt men man vet ju aldrig ändååå =P

  • mrsya

    Oj vad snabbt man får svar, haha massa iviriga brudar.
    Nej MY är mina initialer. Jag heter Meis :)
    Jag bor i Eskilstuna, men bröllopet blir i Södertälje (surprise). JAg toppar nog gästantalet, vi ska vara 550 pers *pust*. Är man syrian och har massa släktingar och vill gifta sig med en syrian som också har massa släktingar så blir det här resultatet :) Men det blir säkert bra..

    Mirey- jag uppskattar verkligen det. Jag har bokat en provsminkning på make up store här i eskilstuna, men vettefan..

    Jessica (som jag fattat att du heter)- Vad tråkigt för dig. Hoppas det löser sig. Jag kan inte tänka mig ett bröllop utan mina föräldrar. När har ni planerat att ha bröllopet?

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3