• Chris24

Orientalisk Bröllop! Del 3

Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

• Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • Mirey

Jag vill oxå ha en fin färgkomb!! Tvekar så jäkla mkt på min...

Chris, dina färger e såååå fina!!

• Alexxxi

Mir!! Tveka inte, det kommer bli jättefint och annorlunda för en gångs skull! =)

• Mirey

Nää fyfan, pallar man dra på föreläsningen som börjar kl 18? Då måste jag åka strax innan 17... ska hinna skriva ut lite förel anteckningar oxå. Fyfan snöstoooorm!

• JG x 2

Nej jag ville ha rött vitt och grönt för det är ungerska och danska flaggan (mina föräldrars hemländer)...
    Det räcker att bröllopet blir grekiskt behöver inte grekiska flaggan i färgkombon...
    Försöker övertala min syster (tärnan) att hon skall ha en annan färg på klänningen tex vinröd.

• Berri

hellu brudar,

Ser att ni pratar färgteman, jag kommer ha vitt och gult,silver älskar färgen gult =) men många av mina tjej kompisar kommer ha rosa klänningar så det kommer väll bli lite rosa med. för många färger, men min handbukett kommer nog endast vara vit färg.

• Mirey

Berri, har du kollat min blogg? Träffade Rudi o Elias i förrigår... men fan jag gillar inte Rudi!!!

Jag vill nog ha peach, ljus, med vitt?? Asså jag vet inte!!! Shabbe vill ha GULT O ORANGE typ, näää!!! Ska ringa floristen imorn o boka in ett möte. När jag träffas honom så kommer vi juh se alla färger o färgkomb framför oss... vi har inte gjort d än.

Nu ska jag titta på desperate housewives sen sussa!!

Natti natti!

• Mirey

Berri, Rudy föreslog oxå ditt förslag ang bagare. Isf skulle han ta bort d ur paketet. Men orkar man leta runt?

Vi tog inte paket 1 på listan hos panorama utan vi tog endast till utomhusfoto o alla negativen på dvd.

Har ni träffat dom än??

• Alexxxi

Miiir, gult och orange?? Hahahaha vill han ha syrianska flaggan eller? Well inte exakt men nästan, fy fan vilka färger, dem skär sig om nåt!!

God morgon på er förresten=)

• JG x 2

Blir det för blandat om man har rött, vitt och liiiiite silver?? Är inne på de färgerna. Skall ut på stan idag och jaga inspiration... hoppas jag får lite hjälp, har värsta beslutsångetsten!!!

• Zouzou

Här händer det! vad nice :)

Har saknat dig med Chris på msn, har du mycket jobb? Självklart måste vi ses när ni kommer hit, hoppas vi är i Beirut då. Mycket möjligt för det är ju påsk då så kan vara. Hoppas! Är ju snart, tiden går fort. Fast nu känns det lite låångt. Blev besviken igår litegrann. Flytten till Amman blir om ytterligare en vecka. Men det är ok :) Joe tar en massa ledigt nu, kanske vi åker på vinprovning till Kefraya i helgen.

Mirey! Nej vi är ju som sagt redan gifta på Cypern (blivit firade här med familj och vänner) men inget bröllop så. Så sommarens bröllop blir i Finland!
    Har förresten avbokat musiken! Det känns riktigt rätt. Kör egen musik istället. Kan vi blanda in lite libanesiskt också!

Alex, ska fixa bild snart! som sagt vilken underbar klänning. kram!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3