Goooookväll brudar!
Allt väl idag? Jag kom hem vid 10 och gjorde lite knäckemackor med te och honung precis till mig, snackade med J lite snabbt oxå, råkade väcka honom, hehe
Han går upp vid 3 inatt iom han börjar 5 i dk den stackaren..
Alex & Mir, jag gick till jobbet men det var faaaaan inte enkelt asså, jag mår skit fortf, har ont i ryggen, halsen och öronen och så rinner näsan! Jag satte 4 avtal dock så jag va bäst idag kändes kanon, sen gjorde jag bara adminastrativt i 2h typ.. chefen var ok med det, haha!
Jag ska söka som TL i feb iaf, väntar på att min TL säger till mig så söker jag för en intervju och så, har inga förhoppningar men vill sååå gärna bli en TL, har börjat visa framfötterna nu!
Alex, jag smsade dig nyss ang porslinet, fick du det? Som sagt, kollar med mamma imorgon igen, ska se om jag kan få numret till damen. Det löser sig på nåt sätt! Jävla rassehora rent ut sagt!! (sorry..)
Jessika, det är vågade och snygga färger må jag säga! Låter snyggt som fan faktiskt, får kolla din brudklänning sen också, hörde du gilla Alex klänning också,den är assnygg ju!
Jag och mamma ska nog till GBG och kolla en butik med jääätte fina brudklänningar, mammas kompis ska med som bor där, vi ska dit ni gick också Alex och kolla! Vi ska jämnföra priser här och Libanon och om jag ska köpa eller hyra helt enkelt..
Nej, ha en god natt, jag ska försöka och logga in på msn innan jobbet imorgon!
Nattiiiii