• Bauti

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!

    Då var det dax för att öppna upp ännu en ny tråd. Passande att göra detta den första dagen på året.

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!
  • Ab fab

    är det inte mer än fyra veckor kvar... wow... det har gått fort- snart dags för nästa vadslagning verkar det som. fast varför... jag kom ju ändu sist....

  • Ab fab

    hihi.. carma- behöver du hjälp med nåto på lördag fixar jag gärna

  • Bauti

    Hej

    Här är det snorgit värre. Maken skulle köpa slämlösande till mig, men det finns inget man kan ta när man ammar
    Jag hoppas bara att jag är frisk tills lördag. Vill så gärna träffa er.

    Annars så händer absolut ingen ting i mitt liv just nu. Går här hemma och snorar och ammar.

  • FruTez

    Carma: Jag förstår de där med att inte få avlastning på kvällar och helger. Så blir det ju nu när maken går på jouren. Fast jag ska väl ändå inte klaga, det är ju bara under en vecka och inte flera som det är för dig!

    Linum: Gott att kunna jobba hemifrån när halva kroppen inte vill gå ut!

    Nibbla: Håller tummarna att intervjun går bra idag!

    BAuti: Krya på dig!

    Abbe: Ta hand om rumpen, inte roligt att halka!

  • Carma07

    Ab: Tack för erbjudandet men tror jag ska fixa ihop muffins. Jag får passa på när hon sover.

    Tezz: Han är tack och lov inte borta i tre veckor utan under helgen i två helger. Men de dagar han är hemma så är det ju arbetsdag för honon vilket gör att det blir tre veckor innan jag får sovmorgon.

    Bauti: Krya på dig i massor nu så du är frisk tills på lördag. Vill ju så gärna träffa din lilla tjej.

    Och lille herr Tezz också så hoppas du också kommer.

    Idag har vi varit i Borås igen för följetång inför förlossning. Vi har nu iaf fått en tid för kjesarsnitt som vi fortfarande får ångra oss på om vi vill. Känns jättebra. Så om det blir någon vadslagning för mig och Linum så kan jag inte vara med på min egen för jag vet både dag och kön.

  • Bauti

    Carma, vilket kön e det???? *nyfiken*

    Jag håller på med husmorstips för att komma ifrån förkylningen. Idag e jag mindre snorig men mer döv, man kan inte få allt.
    Så på lördag skall den vara väck.

  • Carma07

    Bauti: Det kan jag ju inte säga. Det är ju en av sakerna du ska gissa på.

  • FruTez

    Idag är Jesper med i GP! Fast han kommer vara med imorgon också, för GP skrev fel i texten. Imorgon ska det stå rätt, hoppas jag!

    Carma: Hade du några föraningar om va det skulle bli för kön, innan du kollade upp det? Stämde det isåfall med det du trodde? Tycker alltid att det är kul att höra, för jag och i stort sett de flesta trodde att det skulle bli en pojk och det blev det juh! Kommer ihåg att jag nån månad innan förlossningen drömde att jag höll en bebis i famnen. Bebisen hade en filt över sig och jag kollade va det var för kön. Det var en grabb. Lustigt! Skönt förresten det där med kejsarsnittet och att du får välja!

    Bauti: Krya på dig!

  • Bauti

    Hej

    Det är inte bara Tez som har skit i sladden, Linum kan inte få mail från mig.
    Ser på flera av era bloggar att det inte har uppdaterats från min blog till eran. Utan det ligger 1 vecka gammal uppdatering och släpar. Inte för att jag blir något klokare på vad felet kan beropå?!?

    Jag är på bättringsvägar, idag var vi och hälsade på salongen. Fick klippt topparna oxå. Skönt.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!