• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!

    Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
  • Nibla

    Ab, *rodnar*

    Är uppe med tuppen idag. Ska köra svärisarna till Landvetter, de ska på en sista-minuten-resa till Egypten. Vill också ha sol och värme!

    MEN, jag ska till Stockholm i eftermiddag. Ska bli såååååååååå kul! Det var längesedan jag och dessa två tjejerna som jag ska träffa, träffades på tu man hand. Vi är barndomskamrater och har gått dagis, låg-, mellan-, och högstadie tillsammans och även på samma gymnasieskola.

    Trevlig helg till alla om jag inte hinner kika in i eftermiddag innan jag sticker.
    Kram

  • Ab fab

    mina vänner åker också till Egypten idag. 10.00????

    blir det cab idag till Sto?

  • Carma07

    Godmorgon

    Nibla: Vad kul med Stockholm. Ha en jättekul resa.

    Ab: Tack.

    Vi har tänkt bakad potatis ikväll. Är det någon som har förslag på fyllning?

    Vet inte vad det var med Glädjebubblan, men lilltjejen var helt uppe i tok hela eftermiddagen och kvällen.

    Idag blir det städdag så långt jag hinner. Det är planerat för promenad i eftermiddag, men får väl se vad vädret säger. I helgen blir det julkortspyssel.

  • Nibla

    Ab, då är de med på samma plan. Hurghada?

    Japp, ska köra nedcabbat hela vägen.....Eller inte....

  • Bauti

    Hej

    Idag så är maken ledig så vi skall fixa det sista på öksön och sedan åka och köpa barstolar. Han ville gå på mässan men jag tror att han får ta med sig någon annan. Känner inte riktigt för att gå på mässa i dessa dagar.

    Nibla, skönt med en södan helg.

    Förstod att det var lyckat på fikan, såg Niblas bilder. Det var nog tur att jag inte var med. Blev svett bara jag såg bilderna och kunde föreställa mig alla barn som sprang omkring och lekte.
    Men som Nibla hade sagt: Vänta du bara!

  • Frujj

    Tack för igår, det var trevligt

    Nibla, ha en trevlig Stockholmsresa, hoppas det är bättre väder up there!

    Nu ska jag ta mig ut en sväng i det fantastiskt vackra vädret.... mmm usch!!

    Ha en skön helg!

  • FruTez

    Hej hej!

    En fördel med att maken har skadat sig är att detta är första söndagen på evigheter där vi faktiskt bara ska umgås med varann!! *me likie* Inget målande, inget marktegel eller annat. (om man inte räknar med farsdagmiddag hos svärisarna ikväll) Det verkar som att min älskling måste vara hemma från jobbet en vecka till. En del av såret har spruckit!! Igår när vi kom hem från mässan hade det blött igenom förbandet. Hur har de sytt igentligen på akuten? Han ska till läkaren imorgon för att kolla, men trots det så ser såret inte allt för läbbigt ut, så håll tummarna. Hoppas slippa komplikationer och att maken är frisk till vår stockholmsresa. Annars blir det två halta som går gatorna fram, haha!

    Var på hem o villamässan igår! Med maggördel och stödstrumpor på så gick det riktigt bra! Var visserligen trött som en dö säl när vi kom hem, men detta har i sin tur gjort att jag sovit som en gris för första gången på länge. (många djur i min story! Haha)

    Hoppas allt är bra med er alla, alla växande magar och resande folk! Kram kram!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!