• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!

    Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
  • Bauti

    Hej!

    Tez, jag hör av mig om maken blir för jobbig och jag behöver fly iväg för att pyssla.

    Carma, köpt en JÄTTE stor jacka dock inte fodrad så det får bli olle och lång halsduk under. Men så varm jag är nu så räckerd et säkert med min munktröja och halsduk.

    Vacsinet, Jag kommer att ta det. Inte för att jag tror att jag kommer att få någon influensa utan för att stoppa smittningen som blir om man inte vacsinerar sig. Det är ju inget obeprövat dom sprutar in. Bättre en spruta för mycket än en för lite som det brukar heta . Och så är den ju gratis

  • Bauti

    oj blev lite het på knappen.....

    Forts.....
    Idag när jag kollade posten så låg det ett brev till mig från tingsrätten. Tankarna flög omkring och jag hatar alla brev som kommer från myndigheter, ger mig massor av ångest.
    De sekunder som det tar att få upp brevet och börja läsa, hade jag hunnit tänka mig en massa senario. Försökte komma ihåg om jag hade gjort något olagligt.
    Men hallååååå eller. Det borde jag ju ha vetat i så fall, men ändå så spelar hjärnan mig ett spratt.
    Nu skall jag infinna mig i Göteborgstingsrätt för vitta om olaga hot.
    Min systers ex är helt körd. Har har visserligen slutat nu, men har hotat henne till livet och förföljt henne mm.
    Så det var inte jag (denna gången) som hade gjort något *pustar ut*

  • Nides

    Hej o hå!!!

    Hoppas att ni har det bra. Sitter o tittar på Idol.
    Angående vaccinet så kommer både jag o J att vaccinera oss. Ville inte det men vill inte bli sjuk o då kanske smitta lillen.
    Han var förresten med i tidningen idag. Bättre sent än aldrig heter det ju.

    Imorgonkväll blir det ladies night. Det har jag sett fram emot ett tag nu! tjohoo..
    Hade gärna gått på mässan med känner att plånboken inte tilllåter det. F*N!!!

    Ha en trevlig helg mina damer.
    Förresten kommer alla på kalaset den 31? Det ska bli skoj!

  • Linum

    Bauti: Hoppas att det går bra i rätten. Läskigt med folk som inte är uppfostrade nog att kunna vistas ute i samhället.

    *funderar på om det borde vara lagligt med abort på foster som är mellan sisådär 15 och 40 år...*

    Kollar också på idol. Både bra och dåligt. En del är riktigt bra!

  • FruTez

    Nides: Har ju inte GP. Tur att man gå in på deras hemsida och ta fram annonserna. Vilken otroligt fin bild på lilleman! Han ser så otroligt glad och lycklig ut!

    Bauti: Hoppas det går bra i rätten!

  • FruTez

    Bauti igen: Glömde skriva, det är bara att slå en pling om maken är för jobbig!

  • Bauti

    God morgon

    Idag är det den årliga höströjningen. Hela gatan samlas för att hjälpa till att röja upp i buskar och snår. Vissa som inte bor här uppe vill att vi skall rensa så det blir tomt vid vårat hus. Vilket vi som bor vid vändplan inte vill. Att folk inte kan se till sitt eget "område" dår dom bor. Så P går alltid med ut i börjag får att få stopp på marodörerna. Tur att vi har bra grannar när oss. Puckona längre ner behöver man aldrig bry sig om.

    Försökte övertala P att han själv skulle åkt till Lysekil med sin mor idag men det gick inte
    Hade varit skönt med en egen natt ibland.

    Tez; när du minst anar det så ringer jag

  • FruTez

    Nää... nu behöver jag verkligen hjälp! Tänkte åkt tåg till stockholm när jag fyller 30 med maken. Bott på mysigt hotell, gått på musikal och bara myst. Hittar varken hotell till bra pris och SJ är tokiga som tror att jag tänker betala 3.000 spänn för att åka tåg dit. Har inte ens kikat på musikalbiljetter, men de är väl slut... *muttrar*

    Hjälp, va kan jag hitta på istället? Är öppen för det mesta! Herrgårdshelg, sparesa... vet inte allt man kan göra! Hilfe bitte!! Så länge det inte kostar skjortan bara...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!