• FruTez

    Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!

    Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!

  • Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
  • Frujj

    Carma: Har du blogspot (googles) så finns det en knapp brevid fotouppladdningsknappen för att ladda upp video. Klicka på den och godkänn villkoren och sen är det bara att vänta.. för det tar sin lilla stund :)

  • Carma07

    Frujj: Så det var så enkelt. Har för mig att jag kolla på det förut och kom fram till att mina filer var för stora och då blev det för svårt för mig. Men nu när jag tittar igen så är de inte det. Måste ha läst som en kråka. Men vad bra, då ska jag försöka någon dag.

  • Nibla

    God morgon!
    Här har vi varit uppe sen 5.30. *gäääääsp* Sitter och tittar på nåt barnprogram om ett lok.
    Idag står följande på schemat: Promenad, handla, snygga upp här hemma.

    Yay, nu börjar Postis-Per! (Herregud.....) hHaha!

  • Ab fab

    trött trött
    middag igår med mitt konferensgäng. Vilket turistbroschyrskväll- Solnedgång och röd himmel och vindstilla på Hönö. Skaldjursbuffé- mölade havskräftor. Drink, skumpa på bussen, skumpa igen, vin. Lite seg idag...

  • Linum

    Låter trevligt, men förstår att du är trött.

    Jobbar hemma idag eftersom det skulle vara dåligt väglag. Kör ogärna till Borås med sommardäck då... Igår körde jag förbi en olycka med 8 bilar inblandade.

  • Nibla

    Varav en omkom läste jag.... Dock maximal otur då han gått ur bilen och ramlat nerför ett stup.


    Linum skrev 2009-10-16 08:37:32 följande:
    Låter trevligt, men förstår att du är trött.Jobbar hemma idag eftersom det skulle vara dåligt väglag. Kör ogärna till Borås med sommardäck då... Igår körde jag förbi en olycka med 8 bilar inblandade.
  • FruTez

    Linum: Idag var det inga problem att köra på 40:an. Det regnade och var trist, men ingen halka som de pratade om. Den olyckan som var igår var precis vid "vårt" mot. Jag var på väg till motorvägen med bilen, (maken har jourbil denna veckan så jag tar bilen) när jag mötte massvis med bilar som körde av motorvägen och mot Hindås. Förstod att det hade hänt nått så jag svängde av och körde innervägarna till nästa mot. Kom givetvis försent till jobbet, men slapp sitta i köerna!

    Det var tydligen en väldigt chockad man som dog. Han hade klättrat över vägräcket på bron och ramlat 15 meter ner i skogen. Läskigt! Vägen till hindås går nämligen precis under bron där olyckan var!

    Gräsänka i helgen. Ska faktiskt bli skönt. Det innebär nämligen inget jobb med huset och inga svärföräldrar som är där och hjälper till. (de är toppen, men ibland blir det lite för ofta) Jag tänkte köpa lite papper och påbörja några julkort! Nån som vill pyssla? Det är bara att komma på besök. Jag har Chocolate Chip Cookies i frysen, som är redo att gräddas!

  • Carma07

    Godmorgon

    Nibla: Urk, vilken tidig morgon. Undra om det är samma barnprogram om lok som vi brukar kolla lördag morgon. De är faktiskt riktigt söta.

    Idag är jag också riktigt trött. Lilltjejen klättrade på maken inatt och slog i nattygsbordet så det blev en stund att trösta och krama henne. Efter det har hon snurrat runt som en skottspoling och hållt mig vaken.

    Linum: Skönt att ha möjligheten att stanna hemma när det är dåligt väglag. Det är inte kul att köra då.

  • Nibla

    Tez,
    Du ska inte på scrapmässan i helgen?
    Jag och en kompis ska dit på lördag.

  • Carma07

    Tez: Hade varit kul och komma och pyssla. Har planerat att komma igång med mina julkort inom kort. Men får höra lite med maken först. Ska redan iväg på två pysselträffar i november och vi har en del vi vill få ordning på här hemma. Men jag hör av mig om jag tröttnar på allt här.

    Nu är hon och rycker i alla pärmar och papper och dags att roa henne med något.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!