• Svar på tråden Tantvarning 5
  • TinkerBelle

    Att ha er tanter i cyberspace ger mig kraft att orka just nu när allt är så stökigt.

    Har ju kära ärkeexet ovanpå allt annat- kan inte berätta allt här, men som det ser ut just nu så ses vi snart i rätten...
    Har dock skaffat mig ett bra juridiskt ombud och vi får hoppas att barnen inte blir allt för lidande.

    Kram till er alla!


    passionsblomman skrev 2009-10-07 11:20:48 följande:
    Villemoa: stora varma kramar! Lille pojken kommer att värma och smärta samtidigt i hjärtat. Det är ok. Våga gråt med dina släktingar också om det kommer tårar. Jag tror det kan vara ganska befriande-och starkt. Sådant man dear förenar!Mulle: stora varma kramar! Fy vad ensamt och pissigt! Jag har väldigt svårt för att ta skit. Finns det ingen du kan få skälla på som har ansvar för din situation?Tinker: stora varma kramar, även till din man! Vilken svår tid att gå igenom!Dfk: Joooo mamma är så nyfiken så hon smäller AV på vårt hus och det ska bli jättekul att visa henne. (fast varför dyker det genast up ett stort behov av att vara färdig här, med alla kartonger och så? Jag VET ju att hon vet hur det är att flytta...)
  • TinkerBelle

    *suck*
    Om idioterna fattade hur mycket personal omsättning faktsikt kostar kanske dem skulle vårda sina anställda lite bätrre....

    *morrr*


    Frulle skrev 2009-10-07 11:22:24 följande:
    Näää finns ingen. Dom tänker väl då att passar det inte så finns det MÅNGA som vill ha jobbet.
  • TinkerBelle

    Har jag förstått rätt att du har fler strängar på din lyra än bara att administrera????


    Frulle skrev 2009-10-07 11:32:39 följande:
    japp,Men idag ska jag till en salong och prata med ägaren där!!
  • Frulle

    Ja jag har en frisörutbildning, men jobbade bara en kort tid med det efteråt. Så jag SKA absolut ta upp detta igen, bara jag får modet till det!

  • Frulle
    Tack.

    Du såg du mitt mail om att jag fann din vas och vattenspruta här om dagen? Jag hade glömt bort att jag hade den.
    passionsblomman skrev 2009-10-07 12:20:58 följande:
    *skickar mod intra-nätiöst till Mulle*
  • TinkerBelle

    Jag satt hårmodell under mina tonår... :-0


    Frulle skrev 2009-10-07 12:04:17 följande:
    Ja jag har en frisörutbildning, men jobbade bara en kort tid med det efteråt. Så jag SKA absolut ta upp detta igen, bara jag får modet till det!
  • passionsblomman

    Nä, inget mail, men du sa det i tråden.

    Det är lugnt. Du har ju lovat att hälsa på mig och då kan du ju ta med dig vasen då.


    Frulle skrev 2009-10-07 12:22:38 följande:
    Tack.Du såg du mitt mail om att jag fann din vas och vattenspruta här om dagen? Jag hade glömt bort att jag hade den.
  • Frulle

    ja


    passionsblomman skrev 2009-10-07 12:25:21 följande:
    Nä, inget mail, men du sa det i tråden. Det är lugnt. Du har ju lovat att hälsa på mig och då kan du ju ta med dig vasen då.
Svar på tråden Tantvarning 5