• Svar på tråden Tantvarning 5
  • didis

    Kramas igen gör jag gärna! Vete sjutton hur vi ska få till en träff när ni har så fullt upp, grannens thuja står dock och väntar...

    Men det ÄR inte roligt när byxorna knappt går igen och det väller ut mjuk deg över linningen!

    Då hjälper det liksom inte att sonen klappar om magen och säger "mammamjuk" och hävdar att mammor SKA ha mjuka magar!

    Förresten har jag sagt till honom att det är ok att klämma på mammas valkar men att kvinnor rent allmänt föredrar när män inte låtsas om allt "mjukt". Inte för att 13-årig tjejer brukar ha så mcyket "muffins" vid byxlinningen men det kan ju vara bra att veta inför framtiden!


    passionsblomman skrev 2009-08-25 21:08:01 följande:
    Tänk på att jag faktiskt både sett OCH kramat dig i verkligheten. Jag VET att där ryms 5 kg till på dig utan någon som helst fara. Därmed punkt.Ditt BMI lär knappast ha hunnit upp på övervikt av dem.Och blanda nu inte in de där hållainstrupbyxorna igen, INGA strumpbyxor kan hålla in till den figur du hade på bröllopet.
  • passionsblomman


    Ja man måste ge dem de VIKTIGA råden inför famtiden!

    Vet du vad jag insåg vid en närmare inspektion av trädgården vi flyttar till??
    JO TOLV Thujor har de stoppat ner i marken där "för de ville så gärna ha grönt och lummigt på vintern också"!!!!

    NEEEEEEJ!!!

    Jag kan tänka mig att ha kvar ett par stycken och kanske formklippa dem eller så, men TOLV!!!
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-08-25 21:24:28 följande:
    Pratade om Thujor
    Kill them all!
  • didis

    Jönköping då?? Jag bor ju här i veckorna!

    Vad ska du göra, åka till drömhuset?

    Vi kan annars turas om att bränna ner thujahäckar, jag kan också välta grillar...


    passionsblomman skrev 2009-08-25 21:25:54 följande:
    Träffas ska vi! Jag kommer att fara förbi Norrköping som en tätting nu i dagarna...
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-08-25 21:31:08 följande:
    Så du vill inte ha några upp till din lilla täppa då???
    Duger ju inte ens att använda till grillen...
  • didis

    Thuja-barbeque. Med en viss smak av terpentin...


    Panzerfaust skrev 2009-08-25 21:36:24 följande:
    Duger ju inte ens att använda till grillen...
  • passionsblomman

    Javisst för tusan! Ja vi åker ju med första flyttlasset nu den 3/9 och sedan ska det väl köras minst ett till.

    Och förresten så kan du ju bli en av de första osom får se min punschveranda!

    Panzer: Thujor brinner jäkligt bra ska jag säga dig. Jag råkade elda upp en här för några år sedan. Det blev en 7 meter hög fackla som skrämde grannarna, min sambo och min son rejält.


    didis skrev 2009-08-25 21:33:25 följande:
    Jönköping då?? Jag bor ju här i veckorna!Vad ska du göra, åka till drömhuset?Vi kan annars turas om att bränna ner thujahäckar, jag kan också välta grillar...
Svar på tråden Tantvarning 5