• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

wow! heja heja!!

passionsblomman skrev 2009-08-25 17:04:29 följande:
    Nu ringde mäklaren. Det ska vara en till visning imorgonkväll och det är visst minst 5 par som vill titta IGEN! Och massor som ringer så hon sa att det verkar jättebra!
  • Fjällbruttan

Hrmm... harkel.. ehh.. didis kaloriintag har jag redan moffat i mig precis, mer än en halv påse Brio, och hade barnen varit hemma hade jag väl slagit dem för att de snott min choklad....Ahhhhrrrrg... vill ha CHOKLAD NU!!! Eller för en stund sen...

• passionsblomman

Jag har några Bounty i kolastort format med papper om vill du kanske ha dem?

Fjällbruttan skrev 2009-08-25 18:25:48 följande:
    Hrmm... harkel.. ehh.. didis kaloriintag har jag redan moffat i mig precis, mer än en halv påse Brio, och hade barnen varit hemma hade jag väl slagit dem för att de snott min choklad....Ahhhhrrrrg... vill ha CHOKLAD NU!!! Eller för en stund sen...
  • Fjällbruttan

Tack Men nejtack.. gillar inte kokos... men Dajm?? Eller mörk choklad??

• passionsblomman

*krafsar i påsen*

Nä! Bara lakrits och Foxkola och såna där sura blå platta flaskor...

Fjällbruttan skrev 2009-08-25 18:30:58 följande:
    Tack Men nejtack.. gillar inte kokos... men Dajm?? Eller mörk choklad??
  • Fjällbruttan

Umpf.. ge mig lite lakrits då!
    tuggatuggatugga... kletar fast i tänderna.. gör vilda grimaser för att få bort det svarta från utsidan av tänderna

Tack

Förresten, varför ringer min dumihuvudetcpidiothelvetesjävlakärring från arbetsförmedlingen bara då jag är nere? OCh gör mig på ännu sämre humör??

NUUUUU har vi fått massor av pengar!! Så jag tycker du ska söka praktik i Storuman(11mil härifrån) så du lär dig nåt nytt på arbetsmarknaden....
    Ehhh... jag har skitlite i ersättning, ska jag ha dubbelt boende och dessutom pendla så blir det -, då måste jag BETALA för min praktik...

Jamen om jag hänvisar dig till praktik är det lika viktigt som ett riktigt jobb!!
    Jag kan stänga av dig annars!

Up my ass kärringdjävel!!! (fast det sa jag inte....)
    Hon har gjort rena sakfel som jag kan klämma dit henne på... orkar inte med kärringen från helvetet! Nu har jag respit tills 8 september....

• passionsblomman

Idag ringde en blomseraffär som fått mitt telenr(som är hemligt dessutom) och sa"ja det gäller en praktik som ska leda till jobb"

Jaha?

Jag ringde upp AF och sa att jag tycker det hade varit på sin plats att BERÄTTA för mig att jag ska bli uppringd, så jag isåfall har chans att presentera mig från i bästa sida och vara lite på.
    Min handläggare har under hela denna tid ALDRIG ringt upp eller mailat mig. Jag har bara fått brev med anvisning till lediga jobb. Inte ens en handlingsplan har vi gjort.

Hon jag talade med på kundtjänst tyckte också det var dåligt...

MEN nu ska jag ju FLYTTA så jag kunde raskt ta praktikgrillerna ur huvet på den blomseraffären (som är en förfärlig affär förövrigt, de har annons JÄMT och ingen jävel står ut att jobba där....)

Svar på tråden Tantvarning 5