• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjosok

    Var tvungen googla på bidé för att kolla vad det var ...

    Aldrig hört talas om det tidigare

  • Aleta

    Min man är ganska skeptisk kan jag meddela.


    Fjosok skrev 2009-08-19 22:32:29 följande:
    Var tvungen googla på bidé för att kolla vad det var ...Aldrig hört talas om det tidigare
  • Panzerfaust
    Aleta skrev 2009-08-19 22:35:49 följande:
    Min man är ganska skeptisk kan jag meddela.
    Fullt förståeligt, vem fasen behöver en muff/rövspolare?
  • Im yours

    Godmorgon!

    Tack för all uppmuntran, och fina/gulliga ord. Tänk vad många ggr man mår dåligt, o ändå försöker hålla masken. Allt man kan. Men se nu är det slut på sånna fasoner. Jag förutom då man rör sig m obekanta människor, Japp, jag är ingen aj,aj,aj+oj, oj,oj-tjatare

    Att blogga är bra träning, i skrivkonsten. Dessutom får jag möjlighet att både hissa, o dissa. Ett litet m viktigt andningshål för mig.

    Bidé, har jag haft en. Den stod tråkigt nog bara och dammade Säkert pga dålig användarkännedom. Men en kompis, som ibland slaggade över hos mig. Hyllade den

    Min älskade lillunge, snart 20 år Har köpt sig en ny outfit, mindre ungdomskultur blev det. Universitetestrendig , ja han hade hjälp av moi. Dessutom var han så infernaliskt less, efter stoppet på i en jeansaffär. Och min stressnivå var vid det laget i topp Ja, han åkte hem med all sina kassar, med blicken stint riktad rakt fram. Frustrationen samt irritation stod högt i tak, tyckte nästan synd om honom.

    Men igår fm ställde han villigt upp på en catwalk på rumsgolvet. Två par brallor, några t-shirt, en snygg tuff cardigan, en jacka och två par skor. Plus mängder av underkläder, och sockar. Det var inte långt ifrån att jag satt o lyckogrinade då han frivilligt bytte outfit. Gick fram till spegeln och såg stolt ut. Heja, heja vad snygg han är, o jag glömde all shoppingförtret från inköpsdagen

    Idag ska jag läsa på om mindfulness, ett sorts själslig aurobicpass.

    Bye, bye för ny. / Lix

  • Aleta

    Som funkar som babybadkar/fotbad också!


    Panzerfaust skrev 2009-08-20 00:03:01 följande:
    Fullt förståeligt, vem fasen behöver en muff/rövspolare?
  • Sonja68
    Troll1 skrev 2009-08-19 22:04:33 följande:
    I´m yours: Skönt att du fann ängeln där! Kram till Sonja och till er andra med...Här är min må-bra-låt för tillfället: www.youtube.com/watch
    TAck Trollet!
    Vilken bra må-bra-låt! *sitter och gungar på kontorsstolen och känner att humöret lyfts upp ett snäpp eller två på direkten*
  • passionsblomman

    Min son trodde mormors bidé var en liten urinoar särskilt lagom hög för en liten kille som just lärt sig stå upp och kissa.


    Panzerfaust skrev 2009-08-20 00:03:01 följande:
    Fullt förståeligt, vem fasen behöver en muff/rövspolare?
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-08-20 08:15:49 följande:
    Min son trodde mormors bidé var en liten urinoar särskilt lagom hög för en liten kille som just lärt sig stå upp och kissa.
    Min Katja tyckte också det var en jättebra alternativ till potta när storasyster hade ockuperat den stora toan!
Svar på tråden Tantvarning 5