• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Cantaton

    Men jaaa! Jag har ju sovit hela dagen! Att jag klarade av att se en hel film är ett under. Jag är vanligtvis alldeles för rastlös för det. Nu ska jag sova för natten.

    Kram på er


    Fjällbruttan skrev 2009-07-29 22:29:02 följande:
    Heeeej....Grattis blomman, skönt med ögat Frulle, kantareller vill jag ha och cantaton, sov!
  • Heloise

    Jag har precis klurat ut något... kan sätta mitt liv på att ajg har rätt

  • Im yours

    Godermorgon!

    Har sovit som en liten mysgris i natt Skönt att känna sig utvilad Igår bakade jag matbröd, en sockerkaka, åsså en sommarpaj. Dukar upp för frukost i tantvrån......

    Vad skönt att operationen gick bra Frulle. Blomman du får nog ta dig lite ledigt från allt fejande. Kors i jösse namn som ni städar, klart orken tryter. Nej, nu sätter du dig och njuuuuuuuter av all huslycka.

    Fjällbruttan; Oj vad mycket bajs som kan komma från en liten unge. Tur att du är en redig tant!!!!!!

    Heloise; Nej, nu får du allt förklara. Giftasklar akademiker, den presentationen har jag i min blogg

    Lägger in några bilder på Smilla den ljuvliga. Snacka om att det finns jädraanamma-gener i den ungen

    Ha en härlig dag mina vänner!

  • Soldemor

    Vad skönt, Mulle, måste kännas bra att slippa alla dessa trista synhjälpmedel.
    Blomman: Ta det lugnt och sniffa inte för mycket på färgen! Gör nu som tant Liz skriver och ta en dag och bara mys och planera för nya huset.

    För egen del fick vi reda på igår, att det andra storhuset som står tomt redan är sålt, mög! (kraftuttryck på skånska när man inte vill använda svordomar)
    I förgår ringde de från den mäklarfirman som säljer huset vi la ett för lågt bud på. Han ville veta om vi var intresserade. Då berättade jag om hans kollegas bemötande när vi ville lägga bud och han blev förvånad. Han undrade hur kollekgan hade varit mot oss, och då sade jag som det var: Vi upplevde honom som något oförskämd. Det kanske är så, att fler har känt så, och därför frågade denne mäklaren om det?
    Till saken hör också, att vi blev erbjudna att köpa ett storhus förra sommaren av en granne, för han orkade inte med visningar och allt som hör till. Men då vägrade maken totalt. Hade varit världens enklaste flyttning, bara tvärs över gången. Känner mig nästan lite bitter och sur över det nu, när det känns som om alla de andra storhusen går oss ur händerna. JAG VILL FLYTTA!

  • Cantaton

    Oj vad jag inte hade lust att åka och jobba idag. Men nu är jag på ett kontor i alla fall.. Lär ju inte somna hela tiden som igår i alla fall...!

  • Aleta

    Soldemor, jag tyckte väl att den där mäklaren verkade märklig. Hoppas det kan bli något.

    Fjällbruttan, oj oj oj. Stackars Saga och stackars er!

    Cantaton, sömn kan man väl inte få för mycket av?!

    Heloise, nu blev jag nyfiken, du kan väl inboxa?

    Passionsblomma, du är så himla duktig! Önskar jag var åtminstone hälften så driftig som du.

  • Cantaton

    Haha, jo, det tror jag faktiskt att man kan Men jag verkar inte vara i det läget just nu.


    Aleta skrev 2009-07-30 10:04:21 följande:
    Soldemor, jag tyckte väl att den där mäklaren verkade märklig. Hoppas det kan bli något.Fjällbruttan, oj oj oj. Stackars Saga och stackars er!Cantaton, sömn kan man väl inte få för mycket av?!Heloise, nu blev jag nyfiken, du kan väl inboxa?Passionsblomma, du är så himla duktig! Önskar jag var åtminstone hälften så driftig som du.
  • Soldemor
    Aleta skrev 2009-07-30 10:04:21 följande:
    Soldemor, jag tyckte väl att den där mäklaren verkade märklig. Hoppas det kan bli något.
    Jo, det kan man visst säga!
  • Aleta

    Inte när man har småbarn i alla fall! Jag skulle kunna somna stående om jag bara fick!


    Cantaton skrev 2009-07-30 10:09:47 följande:
    Haha, jo, det tror jag faktiskt att man kan Men jag verkar inte vara i det läget just nu.
Svar på tråden Tantvarning 5