• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

Njae målning är redan gjord,, Men vi ska lägga in lite nytt golv i sovrummen och ev byta ut alla köksluckor/skåp. Kanske ny kyl o frys också.

Micke sitter o pratar med mäklaren i tfn nu..

Fjällbruttan skrev 2009-07-28 18:22:19 följande:
    Finns det nåt som ni kan fixa till på den utan för stora kostnader som kan höja priset på den?Typ lite målning?
  • Fjällbruttan

Oki, hoppas ni kan fixa det för typ 1500:- och tjäna 2,2 mille

• Frulle

haha ja eller hur!

Fjällbruttan skrev 2009-07-28 18:42:07 följande:
    Oki, hoppas ni kan fixa det för typ 1500:- och tjäna 2,2 mille
  • Im yours

Hej söta ni. Inget nytt vad gäller Lasses diagnos, m han verkar lite piggare.

Jag har grunnat på att skaffa ett ställe vid havet, uppe hos barnbarnet. Det här hittade jag, lite stort kanske. Men ...
    fint är det Kolla, ett klick på alla bilder.

www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/321139

Har lite dåligt samvete för att jag inte gjort ett endaste dugg på hela dan. Men, men var sak har sin tid.

Kramizar

• Fjällbruttan

WoW!!!
    Jag kommer och bor hos dig då, visst går det bra

Vet du vad, jag tycker det är sunt att du har drömmar och tittar mot framtiden, för det är att leva!
    Det ska du göra och varför ha dåligt samvete?
    Inga dammtussar smiter ifrån dig, de stannar så glatt kvar.....
    Im yours skrev 2009-07-28 19:31:05 följande:

Hej söta ni. Inget nytt vad gäller Lasses diagnos, m han verkar lite piggare. Jag har grunnat på att skaffa ett ställe vid havet, uppe hos barnbarnet. Det här hittade jag, lite stort kanske. Men ...fint är det Kolla, ett klick på alla bilder.www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/321139Har lite dåligt samvete för att jag inte gjort ett endaste dugg på hela dan. Men, men var sak har sin tid.Kramizar
  • Troll1

Hej söta ni. Inget nytt vad gäller Lasses diagnos, m han verkar lite piggare. Jag har grunnat på att skaffa ett ställe vid havet, uppe hos barnbarnet. Det här hittade jag, lite stort kanske. Men ...fint är det Kolla, ett klick på alla bilder.www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/321139Har lite dåligt samvete för att jag inte gjort ett endaste dugg på hela dan. Men, men var sak har sin tid.Kramizar
    Kram igen!

Blomman: Jag kommer!! Yihhahaahaaaaa............
  • Aleta

Wow!
    Jättefint ju!

• Fjällbruttan

Kanske det är tur att vi som är nygifta inte fick den här reaktionen....

• passionsblomman

AAAAH! Fler ställen att ha tantfest på! Köp det! HUUUUR fint som helst ju!

Svar på tråden Tantvarning 5