• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

DÄR ÄR DU!!!

Jag undrade just hur länge du tänkt hålla dig frånvarande!
    Välkommen hem, är allt bra?

Diz skrev 2009-07-29 11:05:51 följande:
    HONEY; I'M HOOOOOOMME! Semester, databyte, festival, böcker, you name it... Allt har hindrat mig från att sitta här senaste tiden, men nu e jag tillbax Grattis blomman!!! Jag sa ju att det nog var menat så. I've missed you guys!
  • passionsblomman

Milde himmel! Jag och sonen fick alldeles nu se en HAVSÖRN precis utanför! Den var så nära att jag såg exakt hur den såg ut! Och ovanför svävade den andra i paret, högt högt så det nästan såg ut som ett flygplan.
    Det var ett gäng andra fåglar som försökte köra bort den, men VILKEN luftakrobat alltså! Bar aliten vinkling på ena vingen och så gled den bara vidare. Den flög verkligen jättelågt härutanför, så jag rusade ut och tänkte att nu jäklar tar den en kattunge! Men jag kan säga att det bra rasslade till härute så försvann alla kissar in under huset i trygghet.

Så HÄFTIGT att få se ett så mäktigt djur så nära!

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-07-29 15:20:09 följande:
    Milde himmel! Jag och sonen fick alldeles nu se en HAVSÖRN precis utanför! Den var så nära att jag såg exakt hur den såg ut! Och ovanför svävade den andra i paret, högt högt så det nästan såg ut som ett flygplan.Det var ett gäng andra fåglar som försökte köra bort den, men VILKEN luftakrobat alltså! Bar aliten vinkling på ena vingen och så gled den bara vidare. Den flög verkligen jättelågt härutanför, så jag rusade ut och tänkte att nu jäklar tar den en kattunge! Men jag kan säga att det bra rasslade till härute så försvann alla kissar in under huset i trygghet.Så HÄFTIGT att få se ett så mäktigt djur så nära!
    Akta bebisarna!
  • Villemoa

Vad ROLIGT Blomman att säljarna har skrivit på, nu håller vi tummarna för en godkänd besiktning så är huset ERT sen!!!

• Cantaton

Oj vilken konstig dag... Hade svårt att komma upp. Började sedan jobba i EN TIMMA. Tog lunch och sov en timma.. jobbade två timmar och har nu sovit 2,5h. Nu är jag alldeles mosig.

• passionsblomman

Ytterligare ett sådant där tecken min vän. Lyssna på kroppen! Den ropar! Och den struntar i om DU tycker att du tagit det ovanligt lugnt. Ge dig så mycket utrymmme att vila du någonsin kan.

Cantaton skrev 2009-07-29 17:01:52 följande:
    Oj vilken konstig dag... Hade svårt att komma upp. Började sedan jobba i EN TIMMA. Tog lunch och sov en timma.. jobbade två timmar och har nu sovit 2,5h. Nu är jag alldeles mosig.
  • Troll1

Hej Diz! Så längesen! Hur mår du?
    Grattis Blomman...

• didis

Blomman: GRATTIS!! Va´ roligt!!

Då har ni inga bekymmer med tidsbrist nu framöver! Måste kännas kanon att flytta och få så mycket yta - i ett så fantastiskt vackert hus!!

Skulle ni får lite tid över så glöm inte bort att ni har en stående inbjudan till "bränna ner thujahäck-evenemanget" i Norrköping!

Saknar er hela högen! Vill så mycket, hinner så lite

På fredag har jag äntligen semester 2v, ska bli så skönt att få sortera upp allt nytt senaste tiden. Då blir det en vecka på Österlen i svärmors hus, åh, jag längtar!

• passionsblomman

Kanske kan jag komma och pausa lite hos dig den dagen jag ska köra ner min lilla minicooper 30 mil till sin nya parkering...

Fortfarande så tycker vi det hade varit kul att få med Kolmården innan hösten, men det får vi se nu, hur tiden räcker.

Svar på tråden Tantvarning 5