• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ankan80

    Halloj!
    Hoppas du snart fått balans i hormonerna Lanovia. Skickar en kram så det blir lite bättre

    Lillankan har börjat få mig att må lite illa, så jag får hoppas att h*n växer som den skall nu. 1 cm skall den ha blivit i slutet på denna veckan

  • lanovia 08

    Fick förresten kladdkaka över så jag bjuder runt till alla som vill ha. Kladdkaka och grädde!
    Extra mkt till Ingis som kan ät hur mkt hon vill här utan att det syns på blodsockermätaren.

  • lanovia 08

    Gud vad otroligt små de är, de små liven.
    Jag säger som min svägerska sa, det är bra att må illa då händer det något i magen.
    Hoppas inte illamåendet blir för illa bara.


    Ankan80 skrev 2009-08-12 09:05:53 följande:
    Halloj!Hoppas du snart fått balans i hormonerna Lanovia. Skickar en kram så det blir lite bättre Lillankan har börjat få mig att må lite illa, så jag får hoppas att h*n växer som den skall nu. 1 cm skall den ha blivit i slutet på denna veckan
  • lanovia 08

    Nej nu skall jag sluta spama här och börja jobba istället.

  • lanovia 08

    fortsätta jobba menade jag för jag har redan varit effektiv en stund idag...

  • andbeyond

    lanovia 08 skrev 2009-08-12 09:05:10 följande:


    andbeyond, bröllopet när mar sig nu va???tack för kram.
    mm, 10 dagar kvar.. vi gör allt själv så det är en del att greja med såhär på slutet.

    Min indianer är här och krigar nu så jag är rätt kort i tonen emellanåt också.. kan bara tänka mig hur det kommer bli om jag är gravid. en extra kram till lanovia bara för det!
  • lanovia 08

    Lycka till med allt andbeyond.
    *kramar tillbaka i indianbesöket*

  • Ninnnis


    Ok, jag ska försöka sluta vara så petig. Eller kanske ännu hellre, korrekturläsa innan jag postar...

    lanovia 08 skrev 2009-08-12 09:04:26 följande:
    Ninnis, sluta kommentera felen du skriver så är det ingen som ser dem, inte jag ialla fall, jag måste tillbaka och lusläsa det du skrivit för att hitta.
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan