• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

    Vad bra att vi säger det den andra vill höra hela tiden!
    Men jag menade också det jag skrev!

    lanovia 08 skrev 2009-06-12 14:41:18 följande:


    TAck, det var vad jag behövde höra nu. *kram*
  • Ninnnis

    Dagen vi träffades skulle ge Valentin, Trillian eller Tina och bröllopsdagen Albert eller Albertina. Trillian? Måste vara relativt ovanligt...

    Här kan man se både officiella och inofficiella namnsdagar:

    www.dagensnamnsdag.nu/

  • Ankan80

    Haha...den skall jag med köra...go kommentar!!!


    ingenjörsbruden skrev 2009-06-12 14:05:19 följande:
    Kom precis ihåg att jag var snutigare än snutigast igår.....Kanske inte helt ovanligt....hahahahEn för mig okänd kvinna på studentskivan kommer fram o frågade om jag visste vad det var i magen......öööhhhh en bebis!! Tyckte formuleringen på frågan var så rolig....annars brukar man ju få höra...."Har ni kollat om det blir en pojke eller flicka?" ...... Hej....jag har en hundvalp i magen! Nä jag ska nog tusan gå hem nu.....tycker synd om er som får höra alla galna saker jag har för mig.....*tar på mig tvångströjan o går hem*
  • Ankan80

    Vi käkade på ett bra ställe enligt kollegerna, så det blir nog inte bättre än så

    Tror det hette Wasabi här i Lund.....du har kanske koll på det ingis?

  • Hvidbrud

    åt på wasabi sist jag var i lund.. såååå trååååkigt arsle att jag höll på att somna... nä du ankan, det var ine den bästa starten. särsilt n sån torr lunchgrej...

  • Ankan80

    A tusan! Ja, där ser man.....när, det var väl inte jättegott som sagt


    Hvidbrud skrev 2009-06-12 15:20:49 följande:
    åt på wasabi sist jag var i lund.. såååå trååååkigt arsle att jag höll på att somna... nä du ankan, det var ine den bästa starten. särsilt n sån torr lunchgrej...
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-06-12 15:07:44 följande:
    Vi käkade på ett bra ställe enligt kollegerna, så det blir nog inte bättre än så Tror det hette Wasabi här i Lund.....du har kanske koll på det ingis?
    Jo de serverar rätt ok arsle där....hahahhahaha....föredrar dock Zen på Ö.Mårtensgatan.....

    Bästa stället jag ätit på är Haj i Malmö!!! Åt en guddomlig carpaccio med småbitar av lax, tonfisk o avocado...soja o wasabi ovanpå.....*SLURP*
    Allså...sushi utan soja o wasabi är rätt menlöst.....blandar alltid wasabi med sojan så man får en stark pepprig soja att doppa bitarna i.....*dreglar*

    Dumma frågor=dumma svar!! Hahaha

    Näääää vill inte ha ödla i magen....de är inte lika gulliga som hundvalpar!!
    Var det inte Hvidis som födde en kattunge för ett tag sen?

    Tur att ni står ut med mig.....jag går nästan mig själv på nerverna....hahahaha behöver nog min "utdelning" snarast så jag kan lugna ner mig....hehehehe!
  • andbeyond

    *skrattar sig fördärvad* Ni är ju så roliga, Ingis du är på gång idag!

    Jag behövde få le lite, fick inte jobbet... men men. Får fortsätta söka. Har haft en härlig dag med min kompis och hennes lilla son på 4 mån. Så är glad i själen ändå. Vill bara jobba upp mitt SGI illa kvickt så jag också får jaga plus. VILL VILL VILL!

    Blommis: Ta en egen midsommar! Det gör vi, åker till herrns föräldrarhem som står tomt den helgen och ska bada i sjön och grilla och äta glass bara vi två. Mys!

  • andbeyond
    Twixiee skrev 2009-06-11 19:24:31 följande:
    Tjenixen alla! Jag har en tjänst att be om, i mitt galleri finns en bild på ett nytaget gravtest. Betyder detta gravid? Och hur säkert är Clearblue? Jag är för tillfället lite chockad..
    Grattis Grattis!
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan