Nej, vad tråkigt Twixiee!
Hoppas ni mår efter omständigheterna bra och att ni snart plussar igen. Vi finns här! Nu behöver du inte bekymra dig för vad du ska dricka på bröllopet iaf, även om det är en klen tröst... Stor kram!
Lanovia, nej det tror jag inte... Men kanske en dubbelgångare? Var hon snygg?
Kan du inte googla och ta reda på namnet så kan jag kolla hur hon ser ut?
Hej och välkommen, grå katt! Det skulle inte förvåna mig om du smittas av vårt bebisprat
Blommis, jag vet inte varför jag skrev att du skulle se vigseln idag, får skylla på trötthet...
Jag förundras återigen över hur fantastiskt KLOK du är! Din son är lyckligt lottad som har en så förståndig mamma, och jag hoppas innerligt att minst en liten unge till får den förmånen
Förresten, idrott och starka känslor - tell me about it...
Ankan, var fredagens restaurangbesök till belåtenhet? Bättre än sushin?
Hvidis, hoppas du har hunnit vila upp dig efter amerikanska kunden.
Ingis, hur gick det med husplanerandet och släktingarna idag?
Cantaton, har du hittat hit? Bebisplaner?
Jag har haft en helt underbar söndag! Inget jättespeciellt, bara en riktigt mysig "ladda batterierna-dag". Vi började dagen med en 2-timmars promenad, följt av frukost på terrassen. Därefter lite trädgårdsfix innan vi åkte in och shoppade goretexskor (till mig) och regnställ (till maken) inför semesterns planerade vandring. Sen åkte vi hem och grillade hemmagjorda hamburgare och nu myser vi i soffan. Lycklig!
Blommis igen, trött, molande, ömma bröstvårtor... *sticker huvudet i sanden och visslar diskret*