Hvidbrud skrev 2009-06-15 09:11:32 följande:
Guuud Vad jag spammar idag!! Hoppas att ni kan hålla ut mig!
Hahahaha!! Håller gärna ut dig!

Tur vi kan turas om att terrorisera i tråden!
Infanterield heter det så vackert....alltså det brännande man kan få på insidan av låren.....dö tradigt o tja....har ännu inte hittat någon bra motmedel.....mer än byxor....mameluckor kanske osså funkar.....

Vore intressant att höra på Lindex om de har sånt i lager....hehehehhe!
Har osså samlat lite amningskalorier på låren...hoppas att de lossnar lika fort som de fastnade....
Ja visst är svågern lite ett stolpskott han med....hahahahah jag har bara stolpskott till svågrar!!
Nä men visst ska man vara rädd om sitt barn...men GRÄNSER!!!
Har haft div diskussioner med maken om detta.....o han håller med mig....man FÅR inte göra sån orättvisa....dels mellan ens föräldrar.....o dels mot barnet! Klart att barnet galskriker när den träffar morföräldrarna som den knappt träffar!
Hur blir det när vårt fladderbus kommer? Vet ju att syrran kommer att kidnappa buset.....men hur blir det när farföräldrarna vill passa? Då har ju inte svågern o svägerskan någon som kan passa deras batting? Jag menar....man lägger ju alla äggen i en korg om man gör så som de gör......svärmor får just nu blodtryckssänkande mediciner o i höst ska svärfar hålla i vårt husbygge....så då är det nog inte så lätt att få barnpassning.... Nåja...alla gör på sitt vis...o alla sätt är ju bra utom de dåliga.....hahahahaha