• T0612

    Vinterbrudar

    Här hoppar vi över från den gamla tråden "vi som gifter oss i december 2009" och tar in alla vinter brudar istället =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-27 19:33
    NOVEMBER
    14: 14e november, Borlänge. Mrsstumpan, Göteborg

    DECEMBER
    05: T0612, Göteborg,
    December 2009, Sthlm,
    linvinter, Göteborg
    12: Bittesös, Sorunda (Nynäshamn)
    19: Emmibob, Hotagen (Jämtland),
    DCL, Norrköping
    31: Teapot, Göteborg

    JANUARI
    02: Allez, Karlstad,
    JennyE82, Ljusdal
    09: Ninni84r (Halmstad, Öjasjön)
    23: Mariavw81 (Smådalarö Gård, söder om Stockholm)

    FEBRUARI
    13: Elbe, Umeå
    20: Selma2010, Övik (datum inte helt spikat)
    20: Nima2, Upplands Väsby (Norr om Stockholm)

  • Svar på tråden Vinterbrudar
  • emmibob
    Teapot skrev 2009-05-29 15:51:56 följande:
    emmibob, vi har lånat placeringskortsidén med pappershjärtan fastknutna runt glasfoten från någon här inne, kommer dock inte ihåg vem det var som hade fina bilder i sitt galleri. DCL kanske?
    Det lät ju intressant, då kan ju de som vill behålla sitt vinglas efter middagen.

    December2009: har du bild?
  • December 2009
    emmibob skrev 2009-05-29 19:19:41 följande:
    Det lät ju intressant, då kan ju de som vill behålla sitt vinglas efter middagen.December2009: har du bild?
    kan se om jag kan få den fotad *frågar karln*
  • Teapot

    Åhhh, December, jag vill också se ring!! Visst är det både härligt och lite farligt att ha den hemma? Jag har provat min måååånga gånger

    Och T0612, såg din ring nu och vet inte om jag kommenterat den innan men den är verkligen jättefin!!!

  • December 2009

    Nu finns bild. Inte lätt att fota så fick ta utan blixt så blev småsuddig.

  • 14e november

    Hej igen alla vinterbrudar

    Hur går det för er i sommarvärmen? Känns skumt att sitta och planera för vinter/is tema.

    Efter någon veckas svacka (har varit på 2 möhippor och blivit ganska "mätt" )är jag nu ute på klänningsjakt.
    Har ni andra haft svårt att hitta klänningar? Där jag bor finns "bara" 3 butiker, och har ännu inte hittat "den rätta", vill helst inte behöva åka land och rike runt.

    Ska på onsdag provsmaka ett av matalternativen, spännande.

  • December 2009

    Alltså.. känns som vi står still.

    Dessutom verkar jag inte gilla ideen med kyrka längre Vill nog ha borgerlig vigsel och skriva egen cermoni typ.. för detä rför mycket gud hit och herre dit i alla texter, psalmer mm

  • December 2009

    Klart:
    Kyrka
    Festlokal
    Solister
    Fotograf
    Klänning
    Skor
    Näbbklänningar
    Trubadur
    Catering
    Min ring

    Vad mer borde man ha avklarat by now?

  • Teapot

    December, urtjusig ring! Tvivlar på kyrkan alltså... men det här med Gud är ju lite själva grejen med kyrkan och kan man inte ställa upp på det så ska man nog vigas borgerligt - din magkänsla kanske är rätt då? Vi gifter oss kyrkligt, men inte för att vi troende utan för att det kändes ganska självklart att följa en tradition, och då får man liksom Gud på köpet

  • December 2009

    Tack Teapot

    nu fick jag klart! Vi kommer ha en kör i publiken som reser sig och sjunger denna när vigseln är slut innan orgeln tar över och vi går ut:




    Ska bli kul att se familjernas miner

Svar på tråden Vinterbrudar