• MyStyle

    CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • hujjedamejj

    Nu vet jag... Jag fortsätter på CK/naturdieten REN KUR EN VECKA, sen fortsätter vi på ren kur tre dagar till ELLER så börjar vi upptrappningen!!
    Så gör vi!!! =)

  • SIAX

    Hej hujjedamejj! Jag tycker det låter som att du kommit på den bästa lösningen helt själv! :)

  • emmsingen5

    hujjedamejj... om jag bara hade haft 2 kilo kvar att gå ner hade jag definitivt gått på kombinerad och gått lite mer promenader och så..

    Idag är det min 15.e dag, jag skaffade hem en våg och det visar att jag nu gått ner 6 kilo! Är helt klart nöjd med det och ska ju äta en vecka ren kur till så hoppas på återligen lite mer nergång...
    Idag har jag verkligen varit sugen på mat! Jag både drömmer och fantiserar om mat. Men vad gör man inte för att bli smal :)

  • SIAX

    Ja, idag har det varit jobbigt! Jag bakade kakor och var sååå nära att ta en. Nu när jag fixade middag till sambon var jag sååå nära att smaka på köttgrytan. Visst har man varit lite frestad förut, men motivationen har gjort att man är stenhård. Idag har det verkligen varit tufft. Det har krävts allt och lite till för att hindra mig själv från att stoppa något i munnen.

    På onsdag skall jag till konsulenten på min första KBT-session. Skall bli spännande att se vad det gör med motivation och tankesätt kring mat. Just nu så kretsar nästan alla mina tankar kring mat, och motivationen tryter så jag hoppas på en rejält uppsving på onsdag!

  • hujjedamejj

    Ja, ikväll åt jag kyckingwok. Jag har bestämt mig för att äta en gång om dagen och resten påsar, till att börja med. Och i matväg kommer jag att äta... LCHF (heter det så)?
    Jag är ju inte i mål ännu, men känner mig nöjd inför bröllopet, eller ja 69 kg vill jag väga då. Efter bröllopsresan ska jag ta tag i dom sista kg. 64 kg för att bli målviktig och sen ligga strax under 60 kg.
    Lycka till ni andra, men bara för att jag har börjat äta så betyder inte det att jag lämnar tråden för det ;)
    Jag blir ju halv-cambridgare from idag ;)

  • Nyen80

    SÅ var min första dag med CB avklarad och jag är faktiskt rätt nöjd =) Tycker påsarna smakar gott (kör bara shake,inte soppa) och har inte nämnvärt tänkt på fast föda i dag. Dock tycker jag det är jobbigt att dricka så mycket vatten men antar att det blir en vanesak till slut.Hör av mig igen om hur det går =)

  • MyStyle

    Jag blir så himla bortskämd med denna kuren. Denna kuren ger snabbast viktminskning men ändå, varenda gång jag väger mig, så är jag liiiite besviken på att jag inte gått ner mer...
    Jag vet. Bortskämd.

    Istället för att vara glad för det jag HAR gått ner...

    Hade vansinnig huvudvärk igår, hade fortfarande känningar av det imorse, men glömde ta värktablett mitt i all stress på morgon.

    Min man var duktig igår, när jag kom hem stod han och tränade på orbitreken, sen efteråt gjorde han magövningar. Jag är impad av honom faktiskt
    Idag ska jag egentligen springa men, det är sommarfest på dagis, sen ska jag bli spådd efter det så jag får väl träna dubbelt imorron

  • emmsingen5

    Dag 16 och jag är tillbaka från min morgonpromenad på berget..
    Jag som inte haft våg innan har nu införskaffat mig det, och jädrar var man är sugen på att väga sig hela tiden.
    Men jag ska hålla det till 1 gång om dagen. När man precis gått upp och är nykissad :) Idag hade jag gått ner 0,5 från igår..
    Kan ju vara mycket vätska också, men neråt är neråt.. Och inte uppåt :)
    Jag räknar dagarna tills jag får börja äta..
    Det jobbiga är då att jag ska jobba på en festival i nästan en vecka. Får verkligen hålla mig till att äta normal mat en gång om dagen och då utesluta kolhydrater..Annars kommer vågen stiga alldeles för mycket annars...

    Bra jobbat allihopa!!!

  • Venus08

    Dag 2 avklarad på ren kur.
    -1,1 kg...

    Igår kväll var jag nästan på väg att dyka in i äldre sonens chipspåse som låg i skafferiet och ropade på mig (alltså inte sonen, utan chipspåsen).
    Hejdade mig dock...Idag är jag glad för det!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!