• MyStyle

    CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • MyStyle

    Jag har varit så galet hungrig de senaste dagarna men jag har inte ätit nåt annat än mina shakes ändå.
    Så imorse hade jag gått upp ett par hekto. AAARRRGGH!!!
    Blir så frustrerad! Jag som ville vara under 68kg innan lördag...

  • MyStyle

    11 kg på 4 veckor på kombinerad kur är jäkligt bra! Grattis!


    oliveroebbasmamma skrev 2009-05-14 08:41:12 följande:
    FASEN...jag är så impad av hur duktig du är!!Själv traglar man med kombinerad kur...får inte igång magen med ren..hur gör du?- 11 kg på 4 veckor ändå...och då är det verkligen inte ren kur!
  • oliveroebbasmamma
    MyStyle skrev 2009-05-14 09:01:06 följande:
    Jag har varit så galet hungrig de senaste dagarna men jag har inte ätit nåt annat än mina shakes ändå.Så imorse hade jag gått upp ett par hekto. AAARRRGGH!!!Blir så frustrerad! Jag som ville vara under 68kg innan lördag...
    Kan det kanske vara mens på g????
  • oliveroebbasmamma
    MyStyle skrev 2009-05-14 09:01:53 följande:
    11 kg på 4 veckor på kombinerad kur är jäkligt bra! Grattis!
    Tack!! Ja det känns jättekul! Verkar som min kropp är tacksam för lite mat emellanåt

    Det svåra är att inte dra iväg o fuska...du vet, man tänker..ja jag går ju ner ändå och så tar man sig en chokladbit! Det har hänt några gånger, men nu tänker jag på hur dåligt jag mår efter att jag gjort det, så nu har jag hållt mig ett bra tag
  • MyStyle

    Jag vet precis vad du menar! Det är just därför jag inte kan gå kombinerad kur. Har bättre självdisciplin när jag går ren kur
    Funderade på om det kunde vara mens på g. Jag har faktiskt helt tappat räkningen för den är så himla opålitlig nuförtiden...


    oliveroebbasmamma skrev 2009-05-14 09:09:44 följande:
    Tack!! Ja det känns jättekul! Verkar som min kropp är tacksam för lite mat emellanåt Det svåra är att inte dra iväg o fuska...du vet, man tänker..ja jag går ju ner ändå och så tar man sig en chokladbit! Det har hänt några gånger, men nu tänker jag på hur dåligt jag mår efter att jag gjort det, så nu har jag hållt mig ett bra tag
  • MyStyle

    -3,5 på fyra dagar är JÄTTEBRA! Jag gick bara ner 3,3 på en vecka. Du verkar inte ha så mycketatt gå ner heller, då brukar det gå lite trögare. Håll ut!


    Marialia skrev 2009-05-14 09:01:55 följande:
    Dag 4samma vikt som dag 3,-3,5kg56,5kg
  • oliveroebbasmamma

    Ja, jag ska iväg o handla på mig nya smaker idag! Har bara cappucino och vanilj kvar och jag hatar dom! Kakao fungerar bäst för mig! Tror det är därför oxå som jag inte kör ren nu..jag får kväljningar av dom smakerna...usch!


    MyStyle skrev 2009-05-14 09:25:12 följande:
    Jag vet precis vad du menar! Det är just därför jag inte kan gå kombinerad kur. Har bättre självdisciplin när jag går ren kur Funderade på om det kunde vara mens på g. Jag har faktiskt helt tappat räkningen för den är så himla opålitlig nuförtiden...
  • Pentan

    Fan varför varför är driften att få äta så stark??
    Tänker inte på annat!! Fast jag går ned så mycket - fast allt känns lättare i kroppen - fast det är roligare att ta på sig kläder på morgonen - fast fast fast.... åååhhhhh grrrrr vad allt är segt ibland!!

  • MyStyle

    Haha, jag lever på kaokaon nu. Klarar inte att äta de andra Mintchokladen KAN gå ner, men då ska den vara ISKALL! Men iofs så gör det inte så mycket, för min största svaghet är choklad


    oliveroebbasmamma skrev 2009-05-14 09:30:03 följande:
    Ja, jag ska iväg o handla på mig nya smaker idag! Har bara cappucino och vanilj kvar och jag hatar dom! Kakao fungerar bäst för mig! Tror det är därför oxå som jag inte kör ren nu..jag får kväljningar av dom smakerna...usch!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!